• OMX Baltic0,52%300,53
  • OMX Riga0,03%889,33
  • OMX Tallinn−0,25%2 060,35
  • OMX Vilnius0,46%1 209,23
  • S&P 5000,14%6 268,56
  • DOW 300,2%44 459,65
  • Nasdaq 0,27%20 640,33
  • FTSE 100−0,07%8 992,05
  • Nikkei 2250,55%39 678,02
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%91,42
  • OMX Baltic0,52%300,53
  • OMX Riga0,03%889,33
  • OMX Tallinn−0,25%2 060,35
  • OMX Vilnius0,46%1 209,23
  • S&P 5000,14%6 268,56
  • DOW 300,2%44 459,65
  • Nasdaq 0,27%20 640,33
  • FTSE 100−0,07%8 992,05
  • Nikkei 2250,55%39 678,02
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%91,42
  • 16.02.96, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kaaristu tõrjub PR-firma väite

Reklaamimaksu alandamine 25% võrra ei ole suhtekorraldusfirma MCL Info ASi töö tulemus, vaid linnavolinike ja erialaliitude esindajate kokkulepe, teatas Tallinna linnavolikogu esimees Koit Kaaristu.
Kahe päeva eest teatas suhtekorraldusfirma MCL Info juhataja Tomi Saluveer uudisteagentuurile BNS, et tänu nende firma korraldatud protestiaktsioonile vähendas linnavolikogu reklaami- ja kuulutusemaksu 25%. Saluveeri väitel tähendab see Tallinna ettevõtetele 5--6 miljoni krooni säästmist.
Kaaristu sõnul saavutati kompromiss reklaami- ja kuulutustemaksu vähendamises ümarlauavestluste tulemusena erialaliitude esindajatega. Vestlustel olid esindatud Jaak Uudla autode müügi ja teenindusettevõtete Eesti liidust, Mart Kutsar õliliidust, Toomas Niinemäe EVEAst, Viljar Veskiväli tööstuse ja tööandjate keskliidust ning veel mitme liidu esindajad.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kaaristu lisas, et MCL Info poolt talle detsembris kirjutatud avalik pöördumine heideti seadusega vastuolus olevana kohe kõrvale. «Ma ei saa aru, miks need firmad küll raha tuulde loopisid, kui nad selle survekampaania suhtekorraldusfirmalt tellisid,» märkis Kaaristu.
Tomi Saluveeri sõnul ei olnud BNSile saadetud pressiteate eesmärk nende firma kiitmine. «Tahtsime vaid näidata, mida on võimalik saavutada avaliku kampaania tulemusel,» ütles Saluveer, «ka ümarlauavestlusteni jõuti tänu sellele kampaaniale.»
Jaak Uudla lausus, et tellimuse MCL Infole tegi autode müügi ja teenindusettevõtete liit kui aktsiooni initsiaator. Uudla kinnitusel seisnes PR-firma abi pressiteadete koostamises ja soovitustes pressiga suhtlemisel. ÄP

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 1 p 19 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele