15 veebruar 1996

Kaaristu tõrjub PR-firma väite

Reklaamimaksu alandamine 25% võrra ei ole suhtekorraldusfirma MCL Info ASi töö tulemus, vaid linnavolinike ja erialaliitude esindajate kokkulepe, teatas Tallinna linnavolikogu esimees Koit Kaaristu.

Kahe päeva eest teatas suhtekorraldusfirma MCL Info juhataja Tomi Saluveer uudisteagentuurile BNS, et tänu nende firma korraldatud protestiaktsioonile vähendas linnavolikogu reklaami- ja kuulutusemaksu 25%. Saluveeri väitel tähendab see Tallinna ettevõtetele 5--6 miljoni krooni säästmist.

Kaaristu sõnul saavutati kompromiss reklaami- ja kuulutustemaksu vähendamises ümarlauavestluste tulemusena erialaliitude esindajatega. Vestlustel olid esindatud Jaak Uudla autode müügi ja teenindusettevõtete Eesti liidust, Mart Kutsar õliliidust, Toomas Niinemäe EVEAst, Viljar Veskiväli tööstuse ja tööandjate keskliidust ning veel mitme liidu esindajad.

Kaaristu lisas, et MCL Info poolt talle detsembris kirjutatud avalik pöördumine heideti seadusega vastuolus olevana kohe kõrvale. «Ma ei saa aru, miks need firmad küll raha tuulde loopisid, kui nad selle survekampaania suhtekorraldusfirmalt tellisid,» märkis Kaaristu.

Tomi Saluveeri sõnul ei olnud BNSile saadetud pressiteate eesmärk nende firma kiitmine. «Tahtsime vaid näidata, mida on võimalik saavutada avaliku kampaania tulemusel,» ütles Saluveer, «ka ümarlauavestlusteni jõuti tänu sellele kampaaniale.»

Jaak Uudla lausus, et tellimuse MCL Infole tegi autode müügi ja teenindusettevõtete liit kui aktsiooni initsiaator. Uudla kinnitusel seisnes PR-firma abi pressiteadete koostamises ja soovitustes pressiga suhtlemisel. ÄP

Hetkel kuum