20. veebruar 1996
Jaga lugu:

Trio pakkumus jäi posti kinni

Komisjoni esimees märkis, et AS Trio esindaja tõi komisjonile Kuku TV-taotluse koopia, tõestamaks, et omanikud on oma pakkumuse tõepoolest 17. veebruaril posti pannud. «Loodetavasti toimetab Eesti Post selle ükskord ka meieni,» ütles Sõgel.

ASi Trio omanike hulka kuuluv Rein Lang kinnitas, et ASi Trio pakkumus viidi posti laupäeval. «Õnneks tegin ma kõikidest dokumentidest enne nende posti panemist koopiad -- juhuks, kui kultuuriministeerium peaks minu kirja ära kaotama,» ütles Lang.

Sõgel ütles, et komisjon jättis üleriigilise telekanali konkursist kõrvale Tipp TV omanike pakkumuse, kuna nende avalduses taotleti vaid Tallinna 28. kanali rentimist.

Komisjoni esimehe sõnutsi esines kõikides laekunud pakkumustes kosmeetilisi vigu. Sõgel märkis, et ühelegi pakkumusele ei olnud lisatud pangagarantiid. «Kõikide praeguste pakkujate finantsallikad on tagatud oma- ja aktsiakapitaliga,» kinnitas ta.

Sõgeli sõnutsi arutas komisjon ka RASi Estimpeks poolt RTV vastu algatatud hagist tulenevat Tallinna linnakohtu määrust, mille kohaselt pole RTV-l õigust loobuda oma ringhäälinguloast. Sõgeli sõnul ei võtnud komisjon määruse suhtes esialgu seisukohta, vaid pöördus justiitsministeeriumi poole palvega lülitada komisjoni koosseisu kogenud jurist. Sõgeli kinnitusel pole määrus ametlikus vormis tänaseni komisjoni esimeheni jõudnud.

Komisjoni esimees ütles, et litsentsikomisjon otsustas jätta rahuldamata ASi Taska avalduse, kus Kanal 2 omanikud palusid edasi lükata pakkumuste esitamise tähtaeg. «AS Taska esindaja põhjendas oma taotlust sellega, et nad ei saanud nii lühikese ajaga kokku auditi kinnitatud firma bilanssi,» ütles Sõgel. Ta märkis, et seaduse kohaselt ei peagi olema taotlusele lisatud auditi kinnitatud bilanssi, vaid piisab juhatuse kinnitatud bilansist. «AS Taska esindajad oleks võinud oma kaebuste esitamiseks komisjoniga varem ühendust võtta,» lisas ta.

ASi Taska juhatuse esimees Ilmar Taska ütles, et ta pole saanud veel komisjoni teadet nende avalduse tagasilükkamise kohta. Tema sõnul pidas Kanal 2 kultuuriministeeriumiga ühendust konkursi väljakuulutamise hetkest peale. «Meile ei täpsustatud konkursi tingimusi, mistõttu otsustasime esitada kirjaliku avalduse,» sõnas Taska. «Ma olen endiselt veendunud, et üleriigilist telekonkurssi ei kuulutata nii lühikese aja peale,» sõnas ta.

Taska kinnitas, et Kanal 2 kavatseb teha komisjoni otsuse peale protestiavalduse.

Jaga lugu:
Hetkel kuum