Killandi sõnul kujuneb ulatusliku enesereklaami kampaania lõplik maksumus esialgu planeeritud 450 000 kroonist suuremaks.
«Kõik, kes on kokku puutunud firma logo väljatöötamise ja kampaania strateegilise planeerimisega, teavad, et see on üsna kallis lõbu,» lisas ta.
Killandi ütles, et ETV reklaamikampaania on rahaliste vahenditega kaetud kuni juuli teisel poolel algavate suveolümpiamängudeni. «Aasta lõpus tuleb raha kusagilt juurde leida,» märkis ta.
Killandi sõnutsi tegelevad reklaami nii televisioonis, raadios kui trükiajakirjanduses hõlmava kampaania strateegia väljatöötamisega ETV turundusspetsialistid.
Reklaamibüroo Brand Sellers DDB Needham abistab Killandi sõnul riiklikku televisiooni koostöö korras. Konkreetset lepingut reklaamikampaania läbiviimiseks pole tema ütlusel ETV ja Brand Sellers DDB Needhami vahel sõlmitud.
Eelmisel aastal tellis ETV oma reklaamikampaania reklaamibüroolt Kontuur. Killandi ütles, et käesoleval aastal otsustas riigitelevisioon teise agentuuri kasuks, et «vahetada verd».
Reklaamibüroo Kontuur juht Madis Laas ütles, et ka nende firma tegi pakkumuse ETV selle aasta kampaania läbiviimiseks. Ta lisas, et taoline reklaamikampaania on agentuurile kasulik seetõttu, et ajalehtedes paigutatakse imagoreklaam tavaliselt esilehekülgedele ja see annab võimaluse ka reklaamiagentuuril silma paista.
Märtsis alustas oma kaubamärgi tutvustamiskampaaniat äsja ringhäälinguloa saanud TV3.
TV3 avalike suhete osakonna juht Kristel Schwede ütles, et reklaamikampaania põhirõhk on märtsikuul, mil TV3 logo tutvustatakse eri väljaannete esi- ja tagakülgedel.
Kampaania maksumus ei ole Schwede ütlusel veel selgunud. Tema kinnitusel viiakse esimene reklaamikampaania läbi TV3 omal jõul, kasutamata ühegi Eestis tegutseva reklaamibüroo abi. «Suur osa TV3 kujundusest ja stiilist on varem Rootsis välja töötatud,» märkis avalike suhete osakonna juht.