Itaalia autokontsern Fiat jätkab oma mudeliseeria täiendamist. Pool aastat pärast Lancia tippmudeli Lancia k (tuntud ka nime Lancia Kappa all) tutvustamist täieneb selle mudelivalik universaalkerega -- Lancia k SW vahetab välja Lancia Thema SW.
Universaalkerega Lancia k on mõeldud ostjatele, kes vajavad ühekorraga luksusautot ja suurt pagasiruumi. Normaalses olukorras (istmed ülal) mahutab auto kuni 505 liitrit pagasit, istmete kokkupanemisel saab seda suurendada kuni 1500 liitrini.
Üks huvitavamaid uuendusi puudutab auto vedrustust. Lancia kasutab k SW juures esmakordselt uut hüdropneumaatilist seadet, mis muudab auto vedrustuse kõrgust sõltuvalt laadungist. Seade kasutab auto liikumisel tekkivat kineetilist energiat, mistõttu täislastis auto liigub paigast nagu iga teinegi auto -- tagumine ots allapoole vajutatuna. Mõnesaja meetri pärast tõstab aga seade auto tagaosa ülespoole.
Lancia k SW läheb tootmisse nelja erineva mootori ja kahe erineva varustustasemega. Kolm mootorit on viiesilindrilised. 2-liitrist bensiinimootorit kasutatakse LE- ja LS-varustusastmega ning käsitsi lülitatava käigukastiga, 2,4-liitrine bensiinimootor on vaid LS-versioonil (samuti koos käsitsi lülitatava käigukastiga). Viiesilindriline on ka 2,4-liitrine turbodiiselmootor (LS-varustusaste, käsitsi lülitatav käigukast). 3-liitrine bensiinimootor on kuuesilindriline ja saadaval samuti vaid LS-varustustasemega ja automaatkäigukastiga.
Lisaks nn tavamudelitele on tulekul eriversioon, mis varustatakse 2-liitrise turboga varustatud bensiinimootoriga, mille 205hj mootor lubab arendada kiirust kuni 230 km/h. 100 km/h saavutatakse 8,7 sekundiga, kilomeetri läbimiseks kulub 28,7 sekundit.