• OMX Baltic−0,53%290,56
  • OMX Riga−0,75%883,27
  • OMX Tallinn−0,5%1 846,91
  • OMX Vilnius−0,29%1 131,85
  • S&P 500−1,07%5 614,66
  • DOW 30−0,62%41 581,31
  • Nasdaq −1,71%17 504,12
  • FTSE 1000,29%8 705,23
  • Nikkei 2250,69%38 107,27
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%89,43
  • OMX Baltic−0,53%290,56
  • OMX Riga−0,75%883,27
  • OMX Tallinn−0,5%1 846,91
  • OMX Vilnius−0,29%1 131,85
  • S&P 500−1,07%5 614,66
  • DOW 30−0,62%41 581,31
  • Nasdaq −1,71%17 504,12
  • FTSE 1000,29%8 705,23
  • Nikkei 2250,69%38 107,27
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%89,43
  • 14.06.96, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Toyota Ipsum hakkab Euroopas piknikku pidama

Toyota esitles Jaapanis uut viieukselist mahtuniversaali Ipsum. Autot hakatakse tootma nii esi- kui neljarattaveolisena. Ipsumi standardvarustusse kuulub kaks turvapatja, ABS-pidurid, tagurduskaamera ja -radar ning konditsioneer. Käigukast on kas viiekäiguline käsitsi lülitatav või neljakäiguline automaatkast.
Tänu suurele teljevahele on keskklassi sõiduauto mõõtmetega Ipsum üllatavalt mahukas, võimaldades korraga autos viibida kuni 7 inimesel. Toyota mudelivalikus asetub uus auto Carina Combi ja Previa vahele. Istmed paiknevad kolmes reas, kusjuures keskmist rida saab 345 mm ulatuses pikisuunas liigutada ja tagumist rida kauba vedamiseks kokku panna või eemaldada.
Esialgu on 2-liitrise 135hj mootoriga varustatud Ipsum saadaval vaid Jaapani turul. Tulevikus tuuakse auto ka Euroopasse, kuid siis juba nime all PicNic. Ka muudetakse mõnevõrra tehnilisi näitajaid -- PicNicu mootor saab olema mitte 135- vaid 128hobujõuline. ÄP

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele