Raymond H. Ricci märkis, et investeering hõlmab eelkõige Love Raadio tehnika muutmist tänapäevasemaks. Tema sõnutsi ostetakse juurde tasemel CD-mängijaid ja arvuti muusikaprogramme, luuakse telefonisüsteem, mis võimaldab saatesse helistajaid paremini otse eetrisse lülitada ning täiendatakse raadio fonoteeki umbes 3000 uue lauluga.
«Minu eesmärk on rakendada raadiojaam efektiivsemalt tööle ning panna see raha teenima,» ütles Raymond H. Ricci.
Rohkem kui 30 aastat raadioalal töötanud Ricci ütles, et juhtkonnavahetuse Love Raadios tingis asjaolu, et endised juhid otsustasid raadiojaamast lahkuda.
Uuringutefirma Baltic Media Facts poolt suvel tehtud tele- ja raadioauditooriumi päevikuuringu kohaselt on Love Raadio osakaal Tallinna elanike hulgas 0,6%.
Ricci ütles, et Love Raadio on suunatud väga kindlale turunishile, mille moodustavad peamiselt 20--40aastased inimesed. «Ma leian, et reklaamiandja seisukohalt pole niivõrd oluline see, kui palju on raadiojaamal kuulajaid, vaid see, et ta leiab sealt kindla sihtrühma,» lisas Ricci.
Ricci sõnutsi on Love Raadio eesmärk parandada positsioone just 20--40aastaseid inimesi hõlmava sihtrühma osas, kes on reklaamiandja seisukohast kõige maksujõulisem sihtrühm.
Love Raadio omanik on Wodlinger International Tallinn AS, mille aktsiatest kuulub pool Ameerika ja pool Eesti kapitalile.