• OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • 23.10.96, 01:00

Love Raadio investeerib tehnikasse

Raymond H. Ricci märkis, et investeering hõlmab eelkõige Love Raadio tehnika muutmist tänapäevasemaks. Tema sõnutsi ostetakse juurde tasemel CD-mängijaid ja arvuti muusikaprogramme, luuakse telefonisüsteem, mis võimaldab saatesse helistajaid paremini otse eetrisse lülitada ning täiendatakse raadio fonoteeki umbes 3000 uue lauluga.
«Minu eesmärk on rakendada raadiojaam efektiivsemalt tööle ning panna see raha teenima,» ütles Raymond H. Ricci.
Rohkem kui 30 aastat raadioalal töötanud Ricci ütles, et juhtkonnavahetuse Love Raadios tingis asjaolu, et endised juhid otsustasid raadiojaamast lahkuda.
Uuringutefirma Baltic Media Facts poolt suvel tehtud tele- ja raadioauditooriumi päevikuuringu kohaselt on Love Raadio osakaal Tallinna elanike hulgas 0,6%.
Ricci ütles, et Love Raadio on suunatud väga kindlale turunishile, mille moodustavad peamiselt 20--40aastased inimesed. «Ma leian, et reklaamiandja seisukohalt pole niivõrd oluline see, kui palju on raadiojaamal kuulajaid, vaid see, et ta leiab sealt kindla sihtrühma,» lisas Ricci.
Ricci sõnutsi on Love Raadio eesmärk parandada positsioone just 20--40aastaseid inimesi hõlmava sihtrühma osas, kes on reklaamiandja seisukohast kõige maksujõulisem sihtrühm.
Love Raadio omanik on Wodlinger International Tallinn AS, mille aktsiatest kuulub pool Ameerika ja pool Eesti kapitalile.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.07.24, 15:46
Eesti inimesed eelistavad suvel üha enam alkoholivaba õlut, siidrit või longdrinki
Käes on suur suvi ning põhiline puhkuste aeg. Ekslikult arvatakse, et soe suveaeg kipub paljudele eestlastele koos alkoholiga mööduma. Aastast aastasse on kasvanud aga just alkoholivabade toodete populaarsus ning seda mitte üksnes suvel, vaid üleüldiselt – kasvanud on nii alkoholivabade toodete hulk kui ka tarbijate nõudlus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele