• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Kaubalaev heiskab purjed

    «See projekt aitab lahendada suuri keskkonnaprobleeme ning on täiesti tõsiseltvõetav uuring,» kinnitas insener Göran Wilke Taani riiklikust energiaametist. Peale energiaameti esindajate on projekteerimisrühmas veel laevaarhitekte, purjetajaid, reederifirmade, laevatehaste jt esindajaid. Projekteerimisel kasutatakse ära 30 aastat tagasi tehtud analoogsete uurimistööde kogemusi.
    200 meetri pikkusel puistkaubalaeval on kuus 60 meetri kõrgust masti, kuhu tõmmatakse kunstkiust purjed. Kõik detailid on standardiseeritud, nii et purjesid on kerge hüdraulika abil heisata ja langetada ning lähimas sadamas välja vahetada.
    Laeval on kolm mootorit, mis tagavad kiiruseks 11 sõlme isegi kehva tuule korral. Laev võib sõita pikki vahemaid, sealhulgas üle Atlandi, ning konkureerida kiiruses tavaliste puistkaubalaevadega. Ka meeskond ei ole tavalise kaubalaeva omast suurem.
    Praeguste hindade juures on uue laeva valmistamine 20% kallim. 10% sellest aitab säästa kütuse väiksem kulu. Edaspidi hakkab kliente kindlasti huvitama laeva keskkonnasõbralikkus.
    Uue laeva uurimisprojekti tutvustatakse selle kuu lõpul. Sellele järgnevad laevamudeli katsetused Taani riiklikus uurimiskeskuses Risøs. Laeva laiem rahvusvaheline tutvustamine tuleb ilmselt Lissaboni näitusel Expo 98. Esimene laev peaks valmima nelja aasta pärast. DI
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Vastukaja: stopp välistööjõuga skeemitamisele!
Eesti ettevõtted peaksid naabrite eeskujul asuma värvatud tööjõu hankimise läbipaistvust ja korrasolekut kontrollima, kirjutab tööjõurendi ekspert ja tööjõurendiettevõtte Finesta juht Heikki Mäki.
Eesti ettevõtted peaksid naabrite eeskujul asuma värvatud tööjõu hankimise läbipaistvust ja korrasolekut kontrollima, kirjutab tööjõurendi ekspert ja tööjõurendiettevõtte Finesta juht Heikki Mäki.
"Ma ei investeeri aktsiatesse eraisikuna. Kas tahate teada, miks?"
Kui 10 aastat tagasi loodud investeerimiskonto süsteem oli omal ajal oluline samm eraisikuna investeerimise soodustamiseks, siis nüüdseks kannatab see väheste uuenduste all ja muudatused üldises maksukeskkonnas on teinud ettevõtte alt aktsiatesse investeerimise üha atraktiivsemaks.
Kui 10 aastat tagasi loodud investeerimiskonto süsteem oli omal ajal oluline samm eraisikuna investeerimise soodustamiseks, siis nüüdseks kannatab see väheste uuenduste all ja muudatused üldises maksukeskkonnas on teinud ettevõtte alt aktsiatesse investeerimise üha atraktiivsemaks.
Jah või Ei: ettevõtte RIA.com Marketplaces 15 küsimusega kõiki valdkondi hõlmav test
Mida sa tead e-residentsusest? Aga automüügist ja kinnisvarast? Ja investeerimisest? Vasta 15-le Eesti ettevõtte RIA.com Marketplaces küsimusele ja saa teada, milles oma teadmisi täiendada!
Mida sa tead e-residentsusest? Aga automüügist ja kinnisvarast? Ja investeerimisest? Vasta 15-le Eesti ettevõtte RIA.com Marketplaces küsimusele ja saa teada, milles oma teadmisi täiendada!
Põhjamaade suurim pank julgustab töötajaid katsetama ja arenema
95 protsenti meestest ja 93 protsenti naistest hindas oma arenguvõimalusi Nordeas kõrgeks, rääkis "Minu karjääri" saates Nordea Eesti värbaja Eha Täht. Saates räägime, millised töötajate arenguvõimalused Nordeas on, ning kuuleme kahte kogemuslugu.
95 protsenti meestest ja 93 protsenti naistest hindas oma arenguvõimalusi Nordeas kõrgeks, rääkis "Minu karjääri" saates Nordea Eesti värbaja Eha Täht. Saates räägime, millised töötajate arenguvõimalused Nordeas on, ning kuuleme kahte kogemuslugu.