kaubamaja WW Passage
sisekujundus Kaire Kemp-Ti?ler
WW Passage on kommertslik objekt, st üks kaubamaja on linnas juures. Ei leia, et see oleks eriline väärtus. Linnasüdames võib olla radikaalne lahendus, aga siis peab see olema andekas. Seal ei olnud andekaid detaile. Kaubamajades on õigustatud nii boksisüsteem kui ka avatud lahendus. Boksid võimaldavad kauplusel eralduda ja rõhutada oma identiteeti.
Nüüd on kerkinud mitu kaubamaja ühekorraga, kõik on ühenäolised. Aeg muudab need omapärasemaks. WW Passage'is on veidi kitsad trepid. Eskalaator viib ainult II korrusele. Äripinda on tahetud maksimaalselt ära kasutada. Ükski boks ei jäänud eriliselt meelde. Valgustus on tavaline. WW Passage on korralik uus asi.
Minule meeldis WW kaubamaja väga -- selle interjöör on sümpaatne ja ilusti tehtud. Üldpilt on terviklik. Kohe torkab silma ja jätab võimsa mulje läbi ruumi kõrguv graniitsammas WW-tähekombinatsiooniga. Kena on purskkaev. Samuti on meeldiv spiraalina läbi kolme korruse jooksev ruum. Ruumiplaneering on olemasolevaid võimalusi arvestades optimaalne. Kõige rohkem meeldis ABC Kinga poe kujundus. Passage'is on tore kohtvalgustus, mis loob hubase mulje. Positiivne on teenuste ja müügibokside kooslus, mis ongi kaubanduse suund. Kauba väljapanek silma ei riiva, ehkki see muutub pidevalt: otsitakse uusi lahendusi. Ainus miinus on liiga kitsad trepid. 9 punkti.
Mina käisin WW Passage'is, kui rahvast oli tavalisest rohkem ning siis tundus esmamuljena, et kaubanduskeskus on kitsas. Ilmselt on tahetud kallile pinnale palju bokse kokku panna. Kolmandale korrusele viib kitsas keerdtrepp, külgmised trepid on aga raskesti leitavad. Nii ei saa inimesed hästi liikuda. Tallinna kaubamajas või kustahes mujal ei teki probleeme, et ei tea, kuhu minna. Muljet avaldab vee voolamine fuajees. Teist sellist kohta Tallinnas ei ole. Kaubanduskeskus jättis meeldiva puhta mulje. Kauba poolest on Passage mittemidagiütlev. Kõik uued kaubanduskeskused on sarnased. Teisel lahtioleku päeval märkasin, et esimesel korrusel sissepääsu juures krohv juba kukub. 6 punkti.
WW Passage'i interjöör on kaasaegne ja huvitav, eelkõige langeva joaga purskkaev. Sellist veesüsteemi pole kuskil näinud -- väga imposantne. Boksidesse jaotamine on hea -- klaasvaheseinad jätavad hubase ja koduse mulje. Kui mina seal käisin, oli vähe rahvast -- nii ei olnud kitsas ka. Kõik oli käepärast ja kergesti leitav. Boksid on ilusasti sisustatud. Kõige rohkem on meelde jäänud teksaste salong, samuti kingapood klaaslae ja paekivist müüriga. Kui võrrelda Tallinna kaubamaja või Sokosega, on WW Passage huvitav. III korrusel on ilus väljavaade vanalinna tornidele. Kaubanduskeskuses oleks võinud kasutada plastikaknaid. Metallpaneelidest tehtuna jätab Passage tööstusliku mulje. 5 punkti.
Seotud lood
Selleks, et olla edukas, ei piisa enam pelgalt heast tootest või teenusest – vaja on midagi enamat. Enamani jõuab siis, kui aeg, raha ja närvid pole viimse piirini pingul ning ei pea “tulekahjude kustutamisega” tegelema. Tõeline konkurentsieelis tuleb oskusest kohanduda ja kasvada koos tehnoloogiaga. BeyondCode AI jagab, kuidas leida võimalus ennast rakendada vaid seal, kus on sellest päriselt kõige rohkem kasu, aga ka kõik muu tehtud saada.
Enimloetud
3
Testi, kas oled targem kui Luik ja Rõtov
Viimased uudised
Lisatud Pärnumaa ettevõtete TOP
Hetkel kuum
Lisatud Saaremaa ettevõtete TOP
“Pakuti huvitavat võimalust, haarasin kinni“
Tagasi Äripäeva esilehele