Marko Allikson põhjendas oma reklaamifirma loomist sellega, et Eestis ei tegutse veel piisavalt palju agentuure. Ta kinnitas, et uued arvestatavad reklaamiagentuurid sünnivad töösuhetest. Reklaamifirma Trust omanikud on Marko Allikson ja endine agentuuri Brand Sellers DDB loominguline töötaja Karl-Ants Arrak.
Allikson eitas, et Trusti kliendiks võiks saada Statoil Eesti. Firma ostab reklaamiteenust agentuurist Brand Sellers DDB, kinnitas ta.
Sacco & Vanzetti tegevdirektor Rein Pakk ütles, et nende reklaamifirma omanikud on tema ja agentuuri Vatson & Vatson endine loominguline direktor Kaur Kender. «Oleme vanad sõbrad ja mõttekaaslased,» selgitas ta. Uue agentuuri loomisega pole kaasas käinud ühegi Vatson & Vatsoni kliendi ületoomine, kinnitas ta.
Pakk ei välistanud, et tulevikus võiks firma teha koostööd Sinebrychoff Eesti ASiga. Praegu on Koff-õlu maaletooja Vatson & Vatsoni klient.
Mõlema uue reklaamifirma omanikud ütlesid, et nad olid ammu huvitatud reklaamialast ja soovivad leida endale kliente konkurssidel osaledes. Nii Allikson kui Pakk väitsid, et sobivate pakkumuste korral on loodud reklaamifirmad valmis liituma mõne rahvusvahelise reklaamiketiga.
Sacco & Vanzetti prognoosib oma esimese aasta käibeks 13 miljonit krooni, Trust 4--5 miljonit krooni. Sacco & Vanzetti suuremad kliendid on Ühispank, AS Hansatee, Baltcom Eesti AS ja AS KIA Auto. Trusti tähtsamad kliendid on Ühispank, EVEA pank, AS TH Ferries ja AS Winum-E.
Seotud lood
Eri põlvkondade ühtseks ja tõhusaks tiimiks sidumine võib olla keerukas, kuid õigesti juhitud meeskondades toovad vanemate kogemused koos nooremate avatud mõtlemisega kokkuvõttes paremaid tulemusi, leitakse saates “Minu karjäär”.
Hetkel kuum
Tagasi Äripäeva esilehele