Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Transport Inglismaalt odavnenud

    Liikluspiirangud -- Londoni linna ümbruses (välja arvatud kiirteed) on üle 16,5tonnise kogumassiga veoautodel sõitmine keelatud igal öösel kella 21.00--7.00 ja nädalavahetustel laupäeval kella 13.00st kuni esmaspäeval kella 7.00ni.
    Teemaksud -- Suurbritannias ei ole kehtestatud teede kasutamise maksu.
    Veokite lubatud suurimad mõõtmed -- kõrgus 4,2 m (kehtib poolhaagisega autorongidele kogumassiga üle 32,52 tonni, muidu üldist kõrgusepiirangut ei ole; laius 2,5 m (külmikautol 2,6 m); pikkus: poolhaagisega autorong 16,5 m, täishaagisega autorong 18,35 m; täismass 38 tonni (vähemalt 5-teljeline autorong).
    Klient peab kauba toomise soovist teatama hiljemalt kolmapäeval. Sellisel juhul jõutakse koorem peale võtta igal reedel Manchesterist väljuvale treilerile. Koorem veetakse Manchesterist sadamalinna Fellingstone, kust see saadedakse laevaga Stockholmi ning sealt edasi Tallinna.
    Hind sisaldab ka importtollimist ja tollideklaratsioonide vormistamist.
    Oleme üle kahe aasta kasutanud Fellingstone'ist otse Tallinna tulevat Eesti Merelaevanduse konteinerliinilaeva. Oleme jäänud ainsaks, kes toob Inglismaalt Eestisse kaupa konteineriga. Seetõttu peabki meie hind teiste omast madalam olema. Nemad toovad kauba Tallinna treileritel.
    Kuna laev väljub igal neljapäeval, peab kaup olema Fellingstone'is kolmapäeval kell 12. Muudes terminaalides veel päeva võrra varem. Transpordi soovist peaks klient teatama meile vähemalt esmaspäeva hommikul.
    Inglismaalt tuleb meil kaks treilerit nädalas: esmaspäeval ja reedel. Kõige odavam variant on praegu tulla laevaga Soome ja sealt meie autoga Tallinna. Kui kaup ei asu Londonis tuleb meile transpordi soovist nädal ette teatada.
    Toome Tallinnas kauba terminaali, sest tihti soovivad kliendid selle ise edasi viia. Soovi korral teeme ka laialivedu (kaks euroalust maksab Tallinna piires 120 krooni).
    Melshipi pakkumine on odavaim, kuid ei sisalda importtollimist ega laialivedu Tallinnas. Kui need teenustasud otsa liita (laialivedu 525 krooni), jääb hind endiselt madalaimaks. Maksetähtaeg teistest lühem.
    Tallinna Autovedude pakkumine on uksest ukseni ja kliendile võimaldatav maksetähtaeg pikim.
    NBI Ekspeditsiooni hind on teistest kõrgem, kuid tema pakub ainsana kauba toomise võimalust kahel erineval nädalapäeval. Etteteatamisaeg on teistega võrreldes pikk.
    Aastaga on Äripäevale pakutud ekspedeerijate hinnad kahe euroaluse transpordiks Manchesterist Tallinna peaaegu veerandi võrra langenud. Seekord puuduvad aasta tagasi üle 10 000 krooni küündinud pakkumused In Time'ilt ja EE Transilt. Tookord 13 500 krooni küsinud Tallinna Autoveod on partneri vahetuse tõttu võimelised praegu pakkuma sama teenust ainult 7200 krooni eest.
    Konteinervedu on treilerveost odavam. Praegu on konteinervedu Inglismaale jäänud valitsema Melship Eesti. Aasta tagasi tegid analoogseid vedusid ka AS Volfro ning AS Balti Äri ja Kaubandus. Volfro on kaotanud liini Melshipile. Balti Äri ja Kaubandus on siirdunud ekspedeerimisest puidutööstusse.
  • Hetkel kuum
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Netflix sai miljoneid kliente juurde, kuid aktsia langes ikka
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti sai Euroopa rahakotist 122 miljonit eurot
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Usaldamatus valitsuse majanduspoliitika suhtes on järsult kasvanud
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.