Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Transport Inglismaalt odavnenud

    Liikluspiirangud -- Londoni linna ümbruses (välja arvatud kiirteed) on üle 16,5tonnise kogumassiga veoautodel sõitmine keelatud igal öösel kella 21.00--7.00 ja nädalavahetustel laupäeval kella 13.00st kuni esmaspäeval kella 7.00ni.
    Teemaksud -- Suurbritannias ei ole kehtestatud teede kasutamise maksu.
    Veokite lubatud suurimad mõõtmed -- kõrgus 4,2 m (kehtib poolhaagisega autorongidele kogumassiga üle 32,52 tonni, muidu üldist kõrgusepiirangut ei ole; laius 2,5 m (külmikautol 2,6 m); pikkus: poolhaagisega autorong 16,5 m, täishaagisega autorong 18,35 m; täismass 38 tonni (vähemalt 5-teljeline autorong).
    Klient peab kauba toomise soovist teatama hiljemalt kolmapäeval. Sellisel juhul jõutakse koorem peale võtta igal reedel Manchesterist väljuvale treilerile. Koorem veetakse Manchesterist sadamalinna Fellingstone, kust see saadedakse laevaga Stockholmi ning sealt edasi Tallinna.
    Hind sisaldab ka importtollimist ja tollideklaratsioonide vormistamist.
    Oleme üle kahe aasta kasutanud Fellingstone'ist otse Tallinna tulevat Eesti Merelaevanduse konteinerliinilaeva. Oleme jäänud ainsaks, kes toob Inglismaalt Eestisse kaupa konteineriga. Seetõttu peabki meie hind teiste omast madalam olema. Nemad toovad kauba Tallinna treileritel.
    Kuna laev väljub igal neljapäeval, peab kaup olema Fellingstone'is kolmapäeval kell 12. Muudes terminaalides veel päeva võrra varem. Transpordi soovist peaks klient teatama meile vähemalt esmaspäeva hommikul.
    Inglismaalt tuleb meil kaks treilerit nädalas: esmaspäeval ja reedel. Kõige odavam variant on praegu tulla laevaga Soome ja sealt meie autoga Tallinna. Kui kaup ei asu Londonis tuleb meile transpordi soovist nädal ette teatada.
    Toome Tallinnas kauba terminaali, sest tihti soovivad kliendid selle ise edasi viia. Soovi korral teeme ka laialivedu (kaks euroalust maksab Tallinna piires 120 krooni).
    Melshipi pakkumine on odavaim, kuid ei sisalda importtollimist ega laialivedu Tallinnas. Kui need teenustasud otsa liita (laialivedu 525 krooni), jääb hind endiselt madalaimaks. Maksetähtaeg teistest lühem.
    Tallinna Autovedude pakkumine on uksest ukseni ja kliendile võimaldatav maksetähtaeg pikim.
    NBI Ekspeditsiooni hind on teistest kõrgem, kuid tema pakub ainsana kauba toomise võimalust kahel erineval nädalapäeval. Etteteatamisaeg on teistega võrreldes pikk.
    Aastaga on Äripäevale pakutud ekspedeerijate hinnad kahe euroaluse transpordiks Manchesterist Tallinna peaaegu veerandi võrra langenud. Seekord puuduvad aasta tagasi üle 10 000 krooni küündinud pakkumused In Time'ilt ja EE Transilt. Tookord 13 500 krooni küsinud Tallinna Autoveod on partneri vahetuse tõttu võimelised praegu pakkuma sama teenust ainult 7200 krooni eest.
    Konteinervedu on treilerveost odavam. Praegu on konteinervedu Inglismaale jäänud valitsema Melship Eesti. Aasta tagasi tegid analoogseid vedusid ka AS Volfro ning AS Balti Äri ja Kaubandus. Volfro on kaotanud liini Melshipile. Balti Äri ja Kaubandus on siirdunud ekspedeerimisest puidutööstusse.
  • Hetkel kuum
Mart Võrklaev: Eesti seisab Euroopas väikeettevõtete, mitte Bolti ärihuvide eest
Euroopa Liidu käibemaksureform, millega Eesti ei nõustu, ei too Bolti-sugustele platvormidele ühtegi uut maksukohustust, küll aga neidsamu platvorme kasutavatele väikeettevõtetele ja eraisikutele, kirjutab rahandusminister Mart Võrklaev.
Euroopa Liidu käibemaksureform, millega Eesti ei nõustu, ei too Bolti-sugustele platvormidele ühtegi uut maksukohustust, küll aga neidsamu platvorme kasutavatele väikeettevõtetele ja eraisikutele, kirjutab rahandusminister Mart Võrklaev.
Nädala lõpetas punases vaid Vilniuse börs
Balti aktsiaturgudest lõpetas nädala punases vaid Vilniuse börs, mis taandus -0,13%. Balti koondindeks edenes +0,19%, Riia börs +0,35% ning Riia börs +0,77%.
Balti aktsiaturgudest lõpetas nädala punases vaid Vilniuse börs, mis taandus -0,13%. Balti koondindeks edenes +0,19%, Riia börs +0,35% ning Riia börs +0,77%.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Kohalikud kosmeetikaärid sirutavad tiibu. Ettevõtja: konnatiigis elamise mentaliteedist võiks üle saada Uus artiklisari “Tiir väikeärides”
Ühe jaoks algas kõik isepruunistajast, mida kuskil polnud. Teise jaoks mürgistest liimiaurudest, mis silmi ärritasid. Nüüdseks on neist saanud tõelised maailmavallutajad: kodumaist kosmeetikakaupa võib leida USAst, Dubaist ja üle terve Euroopa ning hoog ei paista raugevat.
Ühe jaoks algas kõik isepruunistajast, mida kuskil polnud. Teise jaoks mürgistest liimiaurudest, mis silmi ärritasid. Nüüdseks on neist saanud tõelised maailmavallutajad: kodumaist kosmeetikakaupa võib leida USAst, Dubaist ja üle terve Euroopa ning hoog ei paista raugevat.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
ESG aruandmine nõuab partnerite nügimist. Utilitas: ka tarnijate vastuseis lahtub
Suuremad ärid hakkavad väiksemaid nügima, et ESG nõudeid täita ja kahjustavat mõju vähendada. Utilitas, kes tarneid koorma täpsusega kontrollima asus, leiab, et see süsteem toimib. “Algul oli vastuseisu, kuid täna esitavad tarnijad juba kõik andmed, mis vaja,” rääkis Utilitase keskkonna- ja jätkusuutlikkuse juht Kaire Kuldpere.
Suuremad ärid hakkavad väiksemaid nügima, et ESG nõudeid täita ja kahjustavat mõju vähendada. Utilitas, kes tarneid koorma täpsusega kontrollima asus, leiab, et see süsteem toimib. “Algul oli vastuseisu, kuid täna esitavad tarnijad juba kõik andmed, mis vaja,” rääkis Utilitase keskkonna- ja jätkusuutlikkuse juht Kaire Kuldpere.
Päikeseparkide arendaja: roheenergiat on Eestis juba rohkem, kui tarbida jõuame
Praegu on Eestis päikeseenergia tootmist juba rohkem kui 600 megavati jagu ning kui lisada siia tuuleenergia, siis enamikul tundidel läheb mingi kogus roheenergiat ekspordiks, rääkis KC Energy tegevjuht Mihkel Loorits.
Praegu on Eestis päikeseenergia tootmist juba rohkem kui 600 megavati jagu ning kui lisada siia tuuleenergia, siis enamikul tundidel läheb mingi kogus roheenergiat ekspordiks, rääkis KC Energy tegevjuht Mihkel Loorits.
Peeter Koppel: elektriautode uudsus on kadunud, turuosa on raske edasi võita Kaubandussõjast Hiina tootjatega kaotaksid tarbijad
Elektriautode esialgne vaimustus on hakanud lahtuma, kuna elektriautode kasutusmugavus pole oluliselt kasvanud ning hinnad on oodatust aeglasemalt langenud, rääkis investeerimisspetsialist ja autohuviline Peeter Koppel.
Elektriautode esialgne vaimustus on hakanud lahtuma, kuna elektriautode kasutusmugavus pole oluliselt kasvanud ning hinnad on oodatust aeglasemalt langenud, rääkis investeerimisspetsialist ja autohuviline Peeter Koppel.
Soomlased ostavad Eestist üha rohkem soodsat märjukest
Soome turistid on naasnud Tallinna sadama alkoholipoodidesse, kus märgatakse kohati isegi kahekordseid hinnavahesid kodumaal müüdava märjukesega.
Soome turistid on naasnud Tallinna sadama alkoholipoodidesse, kus märgatakse kohati isegi kahekordseid hinnavahesid kodumaal müüdava märjukesega.
Kuldne viisa tõmbab ligi: Emiraatide arendaja tahab Riiga 3 miljardit investeerida
Abu Dhabi ärimehe Mohammed Alabbari arendusfirma tahaks Riiga 3 miljardi euroga ehitada uue linnajao. Arendajad loodavad leida investoreid lihtsalt, sest Lätis saab veerandmiljonise investeeringu eest elamisloa.
Abu Dhabi ärimehe Mohammed Alabbari arendusfirma tahaks Riiga 3 miljardi euroga ehitada uue linnajao. Arendajad loodavad leida investoreid lihtsalt, sest Lätis saab veerandmiljonise investeeringu eest elamisloa.