Monitor -- Ei väsi kordamast, et lihtsaim võimalus pakkumises madalat hinda näidata on panna sinna võimalikult odav monitor. Uuri kindlasti järele monitori hind ja kvaliteet või lase juba pakkumine teha eraldi (ja siis võrdle monitori hinda turuhinnaga, äkki tegi pakkuja lihtsalt huvitava hinnajaotusega komplekti).
Toetus -- Kahjuks on väga raske eelnevalt hinnata toetuse taset, selle saab teada alles siis, kui miski tõesti rikki läheb. Kindlasti võib aga sõprade käest maad kuulata -- ja seejärel mitte võrrelda omavahel firmasid, mille kohta oli kommentaare ja mille kohta mitte. Reeglina on enamik meelde jäänud juhtumeid alati need, kus toetus ei olnud vajalikul tasemel -- tasuks aga proovida välja pinnida info nimelt nende kordade kohta, kui see siiski toimis.
Seotud lood
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.