• Jaga lugu:

    Millise sõidukiga on lubatud ohtlike ainete vedu?

    Ohtlikku veost vedava veoühiku koosseisus võib olla ainult üks täis- või poolhaagis.
    Paaksõiduki taga peab kogu paagi laiuses olema tugev kaitseraud taganttuleva löögi leevendamiseks (v.a sfäärilise tagaseinaga paagid ning pulbriliste ja granuleeritud tahkete ainete veoks määratud kaldpaagid). Kaitseraua ja paagi tagaseina (veost sisaldava pumba, ventiili) vahe peab olema vähemalt 100 millimeetrit.
    Plahvatusohtlikke aineid on lubatud vedada kolme tüüpi veokites:
    - 1. tüüp -- veok on kinnine või raskestisüttivast materjalist tendiga kaetud veokastiga sõiduk.
    - 2. tüüp -- veok on diiselmootoriga sõiduk kinnise või tugeva, pragudeta veokastiga, mis on kaetud raskestisüttivast materjalist tendiga.
    - 3. tüüp -- veok on diiselmootoriga, raskestisüttivast materjalist tugeva kinnise furgooniga. Furgooni uksed peavad olema ülekattega (pragudeta) ja lukustatavad. Veoseruumi vooderdusmaterjalina ei tohi kasutada sädemeid tekitavaid materjale.
    Ohtliku veose vedu teostava sõiduki tehnoülevaatus peab toimuma ARK poolt selleks määratud tehnoülevaatuspunktis. Tehnoülevaatusele peab veduk tulema koos haagisega. Vedelkütuse paakveokid tuleb eelnevalt esitada paagi kasutamiskõlblikkuse kontrollimiseks Eesti tehnojärelevalve ametile, kes väljastab paagi kasutusloa. Kasutusloa tähtaeg on kuni üks aasta.
    Tehnoülevaatuse läbinud sõiduki kohta (eraldi vedukile ja haagisele) väljastab ülevaatuspunkt ohtliku veose veole lubamise tunnistuse. Sellele on märgitud, millise ohuklassi aine(te) ja esemete veole sõiduk on lubatud.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Tarmo Toiger: millenniumilapsed ei vihka autosid, nad vihkavad diilereid
Uute ja kasutatud autode defitsiit on jõudnud ebanormaalsele tasemele ning sektori müügikasv jätkub; järjest enam suunab automüüki trend, mida veab Y-generatsioon, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi aastaraportile antud kommentaaris.
Uute ja kasutatud autode defitsiit on jõudnud ebanormaalsele tasemele ning sektori müügikasv jätkub; järjest enam suunab automüüki trend, mida veab Y-generatsioon, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi aastaraportile antud kommentaaris.
USA aktsiaturud lõpetasid börsinädala langusega
Kõik tähtsamad USA börsiindeksid langesid täna, lõpetades suurte tehnoloogiafirmade kvartalitulemuste ja kahe tosina IPO-ga nädala kokkuvõttes miinuses.
Kõik tähtsamad USA börsiindeksid langesid täna, lõpetades suurte tehnoloogiafirmade kvartalitulemuste ja kahe tosina IPO-ga nädala kokkuvõttes miinuses.
Hasartmängumaks tahetakse kindlatest saajatest lahti siduda
Rahandusministeerium saatis kooskõlastusele seadusemuudatused, millega muudetakse riigieelarvesse laekunud hasartmängumaksu tulu kasutamist – edaspidi ei lähe sellest kindel protsent ministeeriumidele valdkondade rahastamiseks, vaid tulu laekub riigi üldistesse tuludesse.
Rahandusministeerium saatis kooskõlastusele seadusemuudatused, millega muudetakse riigieelarvesse laekunud hasartmängumaksu tulu kasutamist – edaspidi ei lähe sellest kindel protsent ministeeriumidele valdkondade rahastamiseks, vaid tulu laekub riigi üldistesse tuludesse.
Minister näeb põllumeestele ja vedajatele suuri muudatusi
Brüsseli ambitsioonid kliimaneutraalsuse saavutamisel on kasvanud ja kuigi Eesti ettevõtjad on kohati olnud väga tublid, peavad näiteks maanteevedajad ja põllumajandajad astuma suure sammu edasi, leiab keskkonnaminister Tõnis Mölder.
Brüsseli ambitsioonid kliimaneutraalsuse saavutamisel on kasvanud ja kuigi Eesti ettevõtjad on kohati olnud väga tublid, peavad näiteks maanteevedajad ja põllumajandajad astuma suure sammu edasi, leiab keskkonnaminister Tõnis Mölder.