• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Millise sõidukiga on lubatud ohtlike ainete vedu?

    Ohtlikku veost vedava veoühiku koosseisus võib olla ainult üks täis- või poolhaagis.
    Paaksõiduki taga peab kogu paagi laiuses olema tugev kaitseraud taganttuleva löögi leevendamiseks (v.a sfäärilise tagaseinaga paagid ning pulbriliste ja granuleeritud tahkete ainete veoks määratud kaldpaagid). Kaitseraua ja paagi tagaseina (veost sisaldava pumba, ventiili) vahe peab olema vähemalt 100 millimeetrit.
    Plahvatusohtlikke aineid on lubatud vedada kolme tüüpi veokites:
    - 1. tüüp -- veok on kinnine või raskestisüttivast materjalist tendiga kaetud veokastiga sõiduk.
    - 2. tüüp -- veok on diiselmootoriga sõiduk kinnise või tugeva, pragudeta veokastiga, mis on kaetud raskestisüttivast materjalist tendiga.
    - 3. tüüp -- veok on diiselmootoriga, raskestisüttivast materjalist tugeva kinnise furgooniga. Furgooni uksed peavad olema ülekattega (pragudeta) ja lukustatavad. Veoseruumi vooderdusmaterjalina ei tohi kasutada sädemeid tekitavaid materjale.
    Ohtliku veose vedu teostava sõiduki tehnoülevaatus peab toimuma ARK poolt selleks määratud tehnoülevaatuspunktis. Tehnoülevaatusele peab veduk tulema koos haagisega. Vedelkütuse paakveokid tuleb eelnevalt esitada paagi kasutamiskõlblikkuse kontrollimiseks Eesti tehnojärelevalve ametile, kes väljastab paagi kasutusloa. Kasutusloa tähtaeg on kuni üks aasta.
    Tehnoülevaatuse läbinud sõiduki kohta (eraldi vedukile ja haagisele) väljastab ülevaatuspunkt ohtliku veose veole lubamise tunnistuse. Sellele on märgitud, millise ohuklassi aine(te) ja esemete veole sõiduk on lubatud.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Anu Ruul: kestliku innovatsiooni võimalikkusest Maal – kümme sammu maailmalõpust eemale
Innovatsioon ja kestlik innovatsioon ei peaks olema kaks eri terminit, kestlikes uutes innovatsioonides peituvad väga suured tulevikuärid, kirjutab konsultant ja koolitaja Anu Ruul Äripäeva essees.
Innovatsioon ja kestlik innovatsioon ei peaks olema kaks eri terminit, kestlikes uutes innovatsioonides peituvad väga suured tulevikuärid, kirjutab konsultant ja koolitaja Anu Ruul Äripäeva essees.
Alexander Elder hoiatas Toomase konverentsil pullituru lõpu eest
Eesti juurtega börsikaupleja Alexander Elder on turgude suhtes pessimistlik ning usub, et ka Tallinna börsil on oodata varsti karuturgu.
Eesti juurtega börsikaupleja Alexander Elder on turgude suhtes pessimistlik ning usub, et ka Tallinna börsil on oodata varsti karuturgu.
Kasumiga müüdud LHV aktsia tõi investorile suure kahetsuse
Investor, Funderbeami kasvujuht Kristjan Raude rõhutas investor Toomase konverentsil oma investeerimisvigadest ja -õppetundidest rääkides, et ta küll armastab raha ja selle teenimist, aga ka selle kulutamiste heade emotsioonide saamiseks ei tohiks ära unustada.
Investor, Funderbeami kasvujuht Kristjan Raude rõhutas investor Toomase konverentsil oma investeerimisvigadest ja -õppetundidest rääkides, et ta küll armastab raha ja selle teenimist, aga ka selle kulutamiste heade emotsioonide saamiseks ei tohiks ära unustada.
Kapo kahtlustus: transpordiameti ekstöötaja tegi lähedasele 200 000eurose magusa otsuse Lisatud võimaliku hanke info
Kaitsepolitseiamet esitas kolmapäeval transpordiameti endisele ametnikule kahtlustuse toimingupiirangu teadvas rikkumises suures ulatuses.
Kaitsepolitseiamet esitas kolmapäeval transpordiameti endisele ametnikule kahtlustuse toimingupiirangu teadvas rikkumises suures ulatuses.