• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Eesti reklaamifirmad laiendavad haaret

    Haldusfirma OÜ Age Com registreerib lähiajal uue meediavahendusteenust pakkuva tütarfirma AS Via Media, mis hakkab pakkuma meediavahendusteenust kogu Balti piirkonnas.
    Uus firma asutatakse haldusfirmale Age Com kuuluva Age Reklaami meediaosakonnast. Tulevase meediaagentuuri tegevdirektor Anu Kask prognoosis ASi Via Media Eesti osa käibeks selle aasta teisel poolel 12 mln krooni. ASi Age Reklaam meediakäive Eestis 1997. a esimesel poolel oli 10 mln krooni. AS Via Media hakkab meediat müüma ka Lätis ja Leedus. Loodava ettevõtte kogu Baltikumi käivet ei osanud Anu Kask prognoosida. Ta kinnitas, et esialgu teenindatakse ASi Age Reklaam seniseid meediakliente, nagu OÜ Jungent ja Unilever, Mobil, Motorola kaubamärgid.
    «Ma arvan, et turul on veel ruumi, miks mitte siis turgu vallutada. Konkurents on alati teretulnud,» põhjendas meediaosakonna iseseisvumist Age Reklaami tegevdirektor Liina Meiner. «Kliendil on mugavam, kui ta saab kõik ühest majast ja kui hind on turu parim,» teatas ta.
    OÜ Age Comi nõukogu liige ja omanik Rain Eisler ütles, et peamine põhjus, miks uus ettevõte luuakse, on tekkivad kliendikonfliktid. Konkureerivad kliendid ei soovi, et neid teenindaks üks ja sama ettevõte. 1995. aastast pakub haldusfirmas sama teenust AS Age Meedia.
    Kaks aastat tagasi tekkis ASi Age Reklaam meediaosakonnast Media House'i kaubamärki esindav Age Meedia. ASi Age Meedia tegevdirektor Primo Annus nentis, et Media House on tõusnud suurimaks meediavahendajaks Baltimaades. «Meil on nüüd ka selles osas grupisisene konkurents loodud, et Media House laisaks ei muutuks,» ütles Primo Annus. Ta lisas, et klientidel on nüüd vabadus valida meediapinna ostmisel. Annuse sõnul on varemgi kliendid liikunud kontsernisiseselt.
    Liina Meiner ütles, et ASil Age Reklaam ja ASil Age Meedia on meediakanalitega grupilepingud. Eesmärk on, et AS Via Meedia muutuks üpris iseseisvaks ja sõlmiks iseseisvad lepingud, lisas ta.
    Reklaamiagentuur Kontuur Disain asutab Eestis ja Lätis meediavahendusega tegelevad tütarfirmad, mis hakkavad tegutsema ühise nime all Baltic Media Services (BMS).
    BMS Eesti ja BMS Läti on Kontuur Disaini tütarfirmad, mille tegevusvaldkonnaks on meediavahendus ja meediaplaneerimine. Seni on Kontuur Disain vahendanud meediat kaubamärgi Pan-Baltic Media Services nime all Eesti kontori kaudu.
    Kontuur Disaini tegevdirektor Madis Laas ütles, et iseseisva meediafirma loomise tingis seni ühe reklaamiagentuuri raames pakutava loova täisteenuse ja meediavahenduse sisuline erinevus. «Kui loova agentuuri eesmärk on õige sõnumi ja loova lahenduse leidmine, siis meediaagentuur kontsentreerub eelkõige efektiivse meediaostu sooritamisele,» lisas ta.
    Praegu kuuluvad kõik meediavahendusfirmade aktsiad Kontuur Disainile, mille omanikud on Henri Jääger, Karl Aas ja Kaarel Kivikangur.
    Kontuur Disainil on kaheaastane allkirjastatud osaluseta koostöölepe rahvusvahelise meediavahendusketiga Carat Group, ütles Madis Laas.
    1996. aastal oli Carat Groupi käive 7,1 mld USD.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Me ei tohi harjuda heade juhtidega
Peaksime ootama ja nõudma head juhtimist, kuid ei tohi sellega ära harjuda, kirjutab Äripäev juhtkirjas. Siis me ei märkaks ega hindaks häid juhte vääriliselt.
Peaksime ootama ja nõudma head juhtimist, kuid ei tohi sellega ära harjuda, kirjutab Äripäev juhtkirjas. Siis me ei märkaks ega hindaks häid juhte vääriliselt.
USA aktsiaturud jätkasid langust
USA tähtsamad aktsiaindeksid jätkasid täna taandumist pärast eilset järsku langust.
USA tähtsamad aktsiaindeksid jätkasid täna taandumist pärast eilset järsku langust.
Me ei tohi harjuda heade juhtidega
Peaksime ootama ja nõudma head juhtimist, kuid ei tohi sellega ära harjuda, kirjutab Äripäev juhtkirjas. Siis me ei märkaks ega hindaks häid juhte vääriliselt.
Peaksime ootama ja nõudma head juhtimist, kuid ei tohi sellega ära harjuda, kirjutab Äripäev juhtkirjas. Siis me ei märkaks ega hindaks häid juhte vääriliselt.
Tootjahinnad on aastaga tõusnud kolmandiku võrra
Tavalise inflatsiooni numbrid kahanevad selle kõrval, kui palju on tõusnud sisendite hinnad tööstuses, aga ka väljamüügil. Tööstustoodangu tootjahinnad kasvasid apriilis 32 ja ekspordihinnad 25 protsenti.
Tavalise inflatsiooni numbrid kahanevad selle kõrval, kui palju on tõusnud sisendite hinnad tööstuses, aga ka väljamüügil. Tööstustoodangu tootjahinnad kasvasid apriilis 32 ja ekspordihinnad 25 protsenti.
Kodulaenude intressid langesid, Euroopa keskmiseni pikk tee minna
Suurenenud konkurents kodulaenuturul surub pangalaenude intresse vaikselt allapoole, euroalas keskmiselt on tingimused aga sootuks paremad.
Suurenenud konkurents kodulaenuturul surub pangalaenude intresse vaikselt allapoole, euroalas keskmiselt on tingimused aga sootuks paremad.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.