Arvestades meie lühikest ja jahedat suve, on selge, et meil on Z3 suurte poiste ja tüdrukute mängukann, millega saab kogu raha eest sõita vaid lühiajaliselt ja ka siis vaid linnas.
Maanteel sõites ei piisa ka 20kraadisest päevasoojast, sest tõmbetuul teeb kaela peagi kangeks, kinnise katuse korral tekib aga küsimus, miks tavaautost märgatavalt kallim rotster või kabriolett üldse muretsetud sai. Kuna mul on kabrioleti kogemus varakevadisest Itaaliast, kus vaid 30 km lahtise Saab 900 roolis järgmisel päeval pead pöörata ei lubanud, olin seekord ettevaatlikum.
Neile, kes jahedat suve trotsivad ja Z3 roolis olles siiski katuse alla lasevad, on kõva abi auto väga heast kütteseadmest. Kui see sisse lülitada ja soe õhuvool sõitjatele suunata, võib kiirusega 80--90 km/h sõites ka palav hakata. Kael on parem siiski katta ja müts pähe panna.
ÄP kasutuses olnud Z3 oli mudelivaliku tagasihoidlikum, ehkki suur kapott jättis mulje, et selle all on midagi suurt. Meie autol oli 1,8liitrine mootor (Z3 on võimalik saada ka 1,9- ja 2,8liitrise mootoriga, ka on tootmises sama kere, kuid 3,2liitrise kuuesilindrilise mootoriga BMW M roadster). Seega oli meil tegu efektile üles ehitatud autoga -- mitmed uudistajad olid pettunud, kuuldes, et tegu pole superautoga.
Disain on BMW-l ikka heal tasemel. Rohelise naha ja puitsisuga salongile pole midagi ette heita.
Asjade paigutamine on ootuspäraselt nõrk koht. Pagasiruumis võtab oma koha katusekate, salongis on peale traditsioonilise laeka kaks sahtlikest ka sõitjate selja taga. Kahjuks pole rannaautos jätkunud kohta joogitopsile.
Z3 istmed asuvad väga ebatavalises kohas -- peaaegu tagasilla kohal. Seetõttu kostab summuti podin lähedalt ja jätab autost sportlikuma mulje, kui see tegelikult on. Ette jääb ülipikk esiosa, taha peaaegu mitte midagi (Z3 oli minu sõidukogemuses mugavaim auto tagurdamiseks!).
Z3 on sileda tee auto -- kokkulapatav katus kipub nagisema ja suhteliselt jäik auto raputab kehval teel päris korralikult. Katuse pealtvõtmine käib lihtsalt -- kaks hooba lahti ja katus üle pea. Saab ka sõidu ajal! Tagasipanek on tülikam, peab autost välja tulema.