• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Ameerika

    - sadamasse vedu
    A) Miami linn--Miami sadam 300 USD
    B) Miami--Jacksonville'i sadam 500 USD
    - terminaalitasu (laadimine auto--terminaal--laev)
    Miamis kõigile laevafirmadele 400 USD/20 DC
    - dokumentatsioon Miamis 15--20 USD
    - merevedu
    A) Jacksonville--Tallinn 1700--1900 USD
    B) Miami--Tallinn 1850--2000 USD
    Hamburgi, Rotterdami või Antwerpeni kaudu (hind on igatpidi sama). Eestis esindatud laevaliinidest pakuvad minu andmetel teenust Miamist Tallinna MSC, P&O, CMA.
    - Tallinna terminaalitasu 50 USD
    - Tallinna dokumentatsioon 20 USD
    - kohalevedu Tallinnas 150--160 USD- Kalkulatsiooni järgi tuleks paketi teoreetiliselt soodsaim hind suurusjärgus 2800--3000 USD.
    - Veohinda küsi dollarites
    Kuna kõik laevakompaniid arveldavad ainult USA dollarites, on ookeanivedude puhul kliendil ekspedeerijalt kasulikum hinda küsida dollarites. Juhul kui klient soovib hinda Eesti kroonides, siis lisab ekspedeerija hinnale tavaliselt ka oma valuutariski. Alates eelmisest aastast on see küllaltki suur.
    Valuutarisk tekib, kuna ekspedeerija lepib veohinna agendiga kokku dollarites. Kui ta hakkab agendiga arveldama (tavaliselt pärast kauba kohalejõudmist), on hindade kokkuleppimisest möödunud 30--50 päeva ja dollari kurss kohaliku valuuta suhtes võib olla tõusnud.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Mihkel Loorits: kas läheme taastuvenergiale üle või maksame miljard eurot aastas?
Tänane olukord elektriturul ei ole mitte taastuvenergiale ülemineku, vaid taastuvenergiale mitte ülemineku tulemus, kirjutab Kaamos Energy juht Mihkel Loorits.
Tänane olukord elektriturul ei ole mitte taastuvenergiale ülemineku, vaid taastuvenergiale mitte ülemineku tulemus, kirjutab Kaamos Energy juht Mihkel Loorits.
Tarneahela probleemide tõttu jääb tänavu tootmata ligi 8 miljonit autot
Globaalsed autotootjad võivad tänavu kaotada tarneahelatega seotud probleemide tõttu 210 miljardit dollarit käibest, mida on kaks korda rohkem kui aasta alguses prognoositi, teatas konsultatsioonifirma Alixpartners.
Globaalsed autotootjad võivad tänavu kaotada tarneahelatega seotud probleemide tõttu 210 miljardit dollarit käibest, mida on kaks korda rohkem kui aasta alguses prognoositi, teatas konsultatsioonifirma Alixpartners.
Enefit Green võib täna avaldada uudise börsile mineku kohta
Eesti Energia kontserni kuuluv taastuvaenergiaettevõte Enefit Green korraldab täna kell 11 pressikonverentsi, kus tahab jagada ettevõtte hetkeseisu ja arenguplaane.
Eesti Energia kontserni kuuluv taastuvaenergiaettevõte Enefit Green korraldab täna kell 11 pressikonverentsi, kus tahab jagada ettevõtte hetkeseisu ja arenguplaane.
Ruth Oltjer: börsilt raha küsida on minu jaoks liiga aeglane ja kohmakas
Tippjuht Ruth Oltjer kirjeldas Äriplaan 2022 konverentsil tagasivaatavalt, kuidas tema ettevõttele oli koroonakriisis prioriteediks Eesti riik. Ta ütles, et kriisi ajal oli tal riigiametitega suurepärane koostöökogemus, kuid mõned otsustamatud ametnikud on siiski tõrvatilgaks meepotis.
Tippjuht Ruth Oltjer kirjeldas Äriplaan 2022 konverentsil tagasivaatavalt, kuidas tema ettevõttele oli koroonakriisis prioriteediks Eesti riik. Ta ütles, et kriisi ajal oli tal riigiametitega suurepärane koostöökogemus, kuid mõned otsustamatud ametnikud on siiski tõrvatilgaks meepotis.