Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Ideaalset hinda ja maksimaalset teenindust ei saa ühest kohast

    Hinnapakkumused arvutiosade transpordiks 20jalase konteineriga Miamist Tallinnasse
    In Time
    Hind:- 2950 dollarit
    Veoaeg:- 15--20 päeva
    Maksetingimused:- maksmine enne kauba loovutamist, kliendilepingu korral 7 päeva
    Märkused:- transport toimub kliendi laost Miamis kliendi laoni Tallinnas
    CF & S Agentide AS
    Hind:- 3400 dollarit
    Etteteatamisaeg:- 1 päev
    Veoaeg:- 4--5 nädalat
    Maksetingimused:- sõltuvad kliendist ja kauba kogustest
    Märkused:- transport uksest ukseni, soovi korral tasuta deklareerimisteenus, tasuta laadimise aeg Miamis 2 tundi, Tallinnas 4 tundi
    Ekspertarvamus
    ASi In Time pakkumus on arvestatud lähedaselt võimalikule miinimumile ja hetkel ilmselt üks odavamaid veovõimalusi, kui on vaja vedada ainult üks konteiner. Kui kogused oleksid suuremad ja regulaarsed, on laevandusagentidelt võimalik saada allahindlust 100--200 dollarit.
    CF & S Agentide AS pakkumine on veidi kallis, arvestades, et reaalsel veol on CFS/CFS (In Time) ja DOOR/DOOR (CF & S) veotingimused samad, juhul kui ei pakuta deklareerimist USAs. Deklareerimist peab aga USAs niikuinii korraldama kauba saatja.
    Pakkumustest on näha, et CF & S mainib ka kõiki detaile, mille peale tavaklient vedu alustades ei mõtle (deklareerimine, auto tasuta seisuaeg) ja mis hiljem võivad kliendile tuua üllatusi. See pole ka ime, teades, et CF & Sis töötavad endised Eesti mereagentuuri kogemustega töötajad. Samas ei ole kauba deklareerimine Eestis nii kallis teenus, et õigustada hinnavahet 400 dollarit.
    Tasuta laadimise aega Tallinnas on korrektne märkida ja ärikultuuri tõstmiseks ka hea debiteerida (et klient ei kasutaks konteinerit ja autot oma laona). Eesti autofirmad reeglina ühe päeva jooksul toimuva auto kasutamise eest aga ületunnitasu ei arvesta.
    In Time'i veoaeg 15--20 päeva on selgelt ülioptimistlik. Laevaliinide poolt graafikutes näidatud sõiduajad on Miamist Rotterdami, Hamburgi, Felixstowe'sse või Antverpeni (Eestiga ühendust omavad transiitsadamad) vahemikus 14--19 päeva. Kui siia lisada vähemalt üks päev kauba laadimiseks Miamis, üks päev vahelaadimiseks transiitsadamas, 4--7 päeva transiitsadamast Tallinna ja üks päev Tallinna kohaleveoks, tuleb optimistlikuim veoaeg 21 päeva. See on teoreetiliselt võimalik, kuid praktikas harva juhtuv (laevaliinide omavaheliste graafikute sobivus, konteinerite laadimine sadamates jne).
    Pakun väga heaks veoajaks door-door teenusele 24--25 päeva ja varuga tegelikkuses toimuvale pidevale teenusele 28--30 päeva. See on ka aeg, mida CF & S kliendile pakub.
    Kahe pakkumuse vahe on selles, et In Time pakub odavat teenust kliendile, kes on huvitatud peamiselt veohinnast ja kel ei teki probleeme, kui ta peab veo käigus tegelema pisisekeldustega või kui kaup jõuab kohale mõningase hilinemisega. CF & S on ette arvestanud kõik kliendi vajadused ja oma võimalused ning pakub kvaliteetset teenust kliendile, kes tahab pärast ekspedeerijale tellimuse andmist minna saabumispäeval oma lattu kaubale järele, ilma transpordifirmale ette helistamata ja on selle eest nõus maksma oluliselt turuhinnast rohkem.
  • Hetkel kuum
Tõnu Mertsina: turismisektor on kaotanud konkurentsivõimet Eesti on kallim kui Läti ja Lõuna-Euroopa
Üldine hinnatase Eesti turismisektoris on kõrgem mitte ainult Lätist ja Leedust, vaid nüüdseks ka lõunapoolsetest turismimagnetitest Hispaaniast, Itaaliast, Kreekast ja Portugalist, kirjutab Swedbanki peaökonomist Tõnu Mertsina.
Üldine hinnatase Eesti turismisektoris on kõrgem mitte ainult Lätist ja Leedust, vaid nüüdseks ka lõunapoolsetest turismimagnetitest Hispaaniast, Itaaliast, Kreekast ja Portugalist, kirjutab Swedbanki peaökonomist Tõnu Mertsina.
LHV lunastab ennetähtaegselt 200 AT1 võlakirja
LHV on otsustanud ennetähtaegselt lunastada 26.06.2019 emiteeritud võlakirjad ning maksta võlakirjaomanikele välja vastavate võlakirjade nimiväärtus, teavitas ettevõte börsiteates.
LHV on otsustanud ennetähtaegselt lunastada 26.06.2019 emiteeritud võlakirjad ning maksta võlakirjaomanikele välja vastavate võlakirjade nimiväärtus, teavitas ettevõte börsiteates.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Kohalikud kosmeetikaärid sirutavad tiibu. Ettevõtja: konnatiigis elamise mentaliteedist võiks üle saada Uus artiklisari “Tiir väikeärides”
Ühe jaoks algas kõik isepruunistajast, mida kuskil polnud. Teise jaoks mürgistest liimiaurudest, mis silmi ärritasid. Nüüdseks on neist saanud tõelised maailmavallutajad: kodumaist kosmeetikakaupa võib leida USAst, Dubaist ja üle terve Euroopa ning hoog ei paista raugevat.
Ühe jaoks algas kõik isepruunistajast, mida kuskil polnud. Teise jaoks mürgistest liimiaurudest, mis silmi ärritasid. Nüüdseks on neist saanud tõelised maailmavallutajad: kodumaist kosmeetikakaupa võib leida USAst, Dubaist ja üle terve Euroopa ning hoog ei paista raugevat.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
ESG aruandmine nõuab partnerite nügimist. Utilitas: ka tarnijate vastuseis lahtub
Suuremad ärid hakkavad väiksemaid nügima, et ESG nõudeid täita ja kahjustavat mõju vähendada. Utilitas, kes tarneid koorma täpsusega kontrollima asus, leiab, et see süsteem toimib. “Algul oli vastuseisu, kuid täna esitavad tarnijad juba kõik andmed, mis vaja,” rääkis Utilitase keskkonna- ja jätkusuutlikkuse juht Kaire Kuldpere.
Suuremad ärid hakkavad väiksemaid nügima, et ESG nõudeid täita ja kahjustavat mõju vähendada. Utilitas, kes tarneid koorma täpsusega kontrollima asus, leiab, et see süsteem toimib. “Algul oli vastuseisu, kuid täna esitavad tarnijad juba kõik andmed, mis vaja,” rääkis Utilitase keskkonna- ja jätkusuutlikkuse juht Kaire Kuldpere.
Päikeseparkide arendaja: roheenergiat on Eestis juba rohkem, kui tarbida jõuame
Praegu on Eestis päikeseenergia tootmist juba rohkem kui 600 megavati jagu ning kui lisada siia tuuleenergia, siis enamikul tundidel läheb mingi kogus roheenergiat ekspordiks, rääkis KC Energy tegevjuht Mihkel Loorits.
Praegu on Eestis päikeseenergia tootmist juba rohkem kui 600 megavati jagu ning kui lisada siia tuuleenergia, siis enamikul tundidel läheb mingi kogus roheenergiat ekspordiks, rääkis KC Energy tegevjuht Mihkel Loorits.
Peeter Koppel: elektriautode uudsus on kadunud, turuosa on raske edasi võita Kaubandussõjast Hiina tootjatega kaotaksid tarbijad
Elektriautode esialgne vaimustus on hakanud lahtuma, kuna elektriautode kasutusmugavus pole oluliselt kasvanud ning hinnad on oodatust aeglasemalt langenud, rääkis investeerimisspetsialist ja autohuviline Peeter Koppel.
Elektriautode esialgne vaimustus on hakanud lahtuma, kuna elektriautode kasutusmugavus pole oluliselt kasvanud ning hinnad on oodatust aeglasemalt langenud, rääkis investeerimisspetsialist ja autohuviline Peeter Koppel.
Potapenko ja Turõgin antakse USA-le välja
Kelmuses süüdistatud krüptoärimehed Sergei Potapenko ja Ivan Turõgin antakse ikkagi Ameerika Ühendriikide võimudele välja, sest riigikohus nende kaebust arutada ei võtnud.
Kelmuses süüdistatud krüptoärimehed Sergei Potapenko ja Ivan Turõgin antakse ikkagi Ameerika Ühendriikide võimudele välja, sest riigikohus nende kaebust arutada ei võtnud.
Keilas algasid 30miljonise ärikeskuse ehitustööd
Kinnisvarafirma ja Harju Elektri suuraktsionär Harju KEK alustas Keila kesklinnas 30miljonise ärikeskuse ehitamist.
Kinnisvarafirma ja Harju Elektri suuraktsionär Harju KEK alustas Keila kesklinnas 30miljonise ärikeskuse ehitamist.