• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Ideaalset hinda ja maksimaalset teenindust ei saa ühest kohast

    Hinnapakkumused arvutiosade transpordiks 20jalase konteineriga Miamist Tallinnasse
    In Time
    Hind:- 2950 dollarit
    Veoaeg:- 15--20 päeva
    Maksetingimused:- maksmine enne kauba loovutamist, kliendilepingu korral 7 päeva
    Märkused:- transport toimub kliendi laost Miamis kliendi laoni Tallinnas
    CF & S Agentide AS
    Hind:- 3400 dollarit
    Etteteatamisaeg:- 1 päev
    Veoaeg:- 4--5 nädalat
    Maksetingimused:- sõltuvad kliendist ja kauba kogustest
    Märkused:- transport uksest ukseni, soovi korral tasuta deklareerimisteenus, tasuta laadimise aeg Miamis 2 tundi, Tallinnas 4 tundi
    Ekspertarvamus
    ASi In Time pakkumus on arvestatud lähedaselt võimalikule miinimumile ja hetkel ilmselt üks odavamaid veovõimalusi, kui on vaja vedada ainult üks konteiner. Kui kogused oleksid suuremad ja regulaarsed, on laevandusagentidelt võimalik saada allahindlust 100--200 dollarit.
    CF & S Agentide AS pakkumine on veidi kallis, arvestades, et reaalsel veol on CFS/CFS (In Time) ja DOOR/DOOR (CF & S) veotingimused samad, juhul kui ei pakuta deklareerimist USAs. Deklareerimist peab aga USAs niikuinii korraldama kauba saatja.
    Pakkumustest on näha, et CF & S mainib ka kõiki detaile, mille peale tavaklient vedu alustades ei mõtle (deklareerimine, auto tasuta seisuaeg) ja mis hiljem võivad kliendile tuua üllatusi. See pole ka ime, teades, et CF & Sis töötavad endised Eesti mereagentuuri kogemustega töötajad. Samas ei ole kauba deklareerimine Eestis nii kallis teenus, et õigustada hinnavahet 400 dollarit.
    Tasuta laadimise aega Tallinnas on korrektne märkida ja ärikultuuri tõstmiseks ka hea debiteerida (et klient ei kasutaks konteinerit ja autot oma laona). Eesti autofirmad reeglina ühe päeva jooksul toimuva auto kasutamise eest aga ületunnitasu ei arvesta.
    In Time'i veoaeg 15--20 päeva on selgelt ülioptimistlik. Laevaliinide poolt graafikutes näidatud sõiduajad on Miamist Rotterdami, Hamburgi, Felixstowe'sse või Antverpeni (Eestiga ühendust omavad transiitsadamad) vahemikus 14--19 päeva. Kui siia lisada vähemalt üks päev kauba laadimiseks Miamis, üks päev vahelaadimiseks transiitsadamas, 4--7 päeva transiitsadamast Tallinna ja üks päev Tallinna kohaleveoks, tuleb optimistlikuim veoaeg 21 päeva. See on teoreetiliselt võimalik, kuid praktikas harva juhtuv (laevaliinide omavaheliste graafikute sobivus, konteinerite laadimine sadamates jne).
    Pakun väga heaks veoajaks door-door teenusele 24--25 päeva ja varuga tegelikkuses toimuvale pidevale teenusele 28--30 päeva. See on ka aeg, mida CF & S kliendile pakub.
    Kahe pakkumuse vahe on selles, et In Time pakub odavat teenust kliendile, kes on huvitatud peamiselt veohinnast ja kel ei teki probleeme, kui ta peab veo käigus tegelema pisisekeldustega või kui kaup jõuab kohale mõningase hilinemisega. CF & S on ette arvestanud kõik kliendi vajadused ja oma võimalused ning pakub kvaliteetset teenust kliendile, kes tahab pärast ekspedeerijale tellimuse andmist minna saabumispäeval oma lattu kaubale järele, ilma transpordifirmale ette helistamata ja on selle eest nõus maksma oluliselt turuhinnast rohkem.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Kalev Kaljuste: pöörame pilgud (ka) Rootsi!
Pärnus tegutseb palju Soome ettevõtjaid, kuid minu arvates tuleks alustada Pärnu linna kui ühe parima elukeskkonna ja atraktiivse ettevõtluskeskkonna turundamist ka Rootsi suunal, kirjutab sotsiaaldemokraatliku erakonna esinumber kohalikel valimistel Pärnus Kalev Kaljuste vastuses Äripäeva valimiste-eelsele küsitlusele.
Pärnus tegutseb palju Soome ettevõtjaid, kuid minu arvates tuleks alustada Pärnu linna kui ühe parima elukeskkonna ja atraktiivse ettevõtluskeskkonna turundamist ka Rootsi suunal, kirjutab sotsiaaldemokraatliku erakonna esinumber kohalikel valimistel Pärnus Kalev Kaljuste vastuses Äripäeva valimiste-eelsele küsitlusele.
Ignitis ja Šiauliu vedasid Balti börse allapoole
Tallinna börsiindeks langes täna 0,4 protsenti, 1939,5 punktini. Balti börsiindeks kukkus aga 0,9 protsenti ja lõpetas päeva 1557,1 punktil.
Tallinna börsiindeks langes täna 0,4 protsenti, 1939,5 punktini. Balti börsiindeks kukkus aga 0,9 protsenti ja lõpetas päeva 1557,1 punktil.
Looduskivi on nägus ja vastupidav naturaalne materjal
Meie planeedi 15–70 km paksune tahke välimine maakoorekiht koosneb erinevatest kivimitest. Inimene on aastatuhandete jooksul õppinud neid kivimeid oma hüvanguks kasutama ning neid ehitus- ja viimistlusmaterjaliks vormima.
Meie planeedi 15–70 km paksune tahke välimine maakoorekiht koosneb erinevatest kivimitest. Inimene on aastatuhandete jooksul õppinud neid kivimeid oma hüvanguks kasutama ning neid ehitus- ja viimistlusmaterjaliks vormima.
Enefit Green võib täna avaldada uudise börsile mineku kohta
Eesti Energia kontserni kuuluv taastuvaenergiaettevõte Enefit Green korraldab täna kell 11 pressikonverentsi, kus tahab jagada ettevõtte hetkeseisu ja arenguplaane.
Eesti Energia kontserni kuuluv taastuvaenergiaettevõte Enefit Green korraldab täna kell 11 pressikonverentsi, kus tahab jagada ettevõtte hetkeseisu ja arenguplaane.