• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Hansatee Grupp ostis Rootsist reisiparvlaeva

    Lion King mahutab 1700 reisijat ja 550 sõiduautot. Laev on ehitatud 1979. aastal Soomes Turu laevatehases ning sõitis seni Viking Line'i lipu all Taani ja Rootsi vahel.
    ASi Hansatee Grupp juhatuse esimehe Enn Pandi ütlusel hakkab ostetud reisiparvlaev Tallinna--Helsingi laevaliinil Eesti lipu all sõitma alates järgmise aasta veebruari keskpaigast.
    Laevas tehakse enne liiniletulekut ümberehitus- ja remonditöid 2 mln USA dollari ehk 28 mln krooni eest. Tööde käigus ehitatakse juurde üle saja uue kajuti. Lähiajal väljakuulutatava nimekonkursiga on kavas laevale ka uus nimi leida.
    Ligi 435 miljoni krooni suurust laevaostu finantseeritakse 280 miljoni krooni ulatuses pangalaenuga ning ülejäänud Hansatee aktsiaemissioonist laekuva rahaga, lausus Pant.
    Kui palju aktsiaid emiteeritakse, peab nõukogu otsustama lähinädalatel.
    Me kavatseme laenu võtta viieks kuni seitsmeks aastaks ning pandiks on laev, ütles Pant. Tema sõnul otsustatakse laenu andev pank ning valuuta pärast pankade käest konkreetsete laenupakkumuste saamist. Laenupakkujate seas on ainsa Eesti pangana esindatud ka Ühispank, kuid ta ei suuda välispankadega raha hinna tõttu konkureerida, ütles Pant.
    Ostusumma tuleb Pandi sõnul Stena Line'ile tasuda novembri lõpuks.
    Eelkõige hakkab ostetud Lion King asendama käesoleva aasta lõpus Tallinna--Helsingi laevaliinilt lahkuvat reisiparvlaeva Normandy, sest Hansatee ja Normandy omaniku Gotland Rederings AB vaheline rendileping lõpeb aasta lõpus.
    Georg Otsa rendileping on Hansateel kuni 1999. aasta lõpuni sõlmitud ASiga Eesti Merelaevandus ning Meloodia rendileping kestab 1998. aasta lõpuni ja on sõlmitud Nordström & Thulini ja Eesti Merelaevandusega.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Ivo Suursoo: sektoriaalsed langused on paratamatud, aga nendega oleme ju harjunud
Kui riik suudab Euroopa Liidu taastefondi rahad sügiseks majandusse tuua, siis pigem jääb majanduskasv plussi, kirjutab IT-ettevõtja Ivo Suursoo vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Kui riik suudab Euroopa Liidu taastefondi rahad sügiseks majandusse tuua, siis pigem jääb majanduskasv plussi, kirjutab IT-ettevõtja Ivo Suursoo vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Enefit Connect kavatseb Harju Elektri tütarettevõttelt nõuda leppetrahvi
Tööstuskontserni Harju Elekter tütarettevõte Energo Veritas OÜ ütles üles Enefit Connect OÜga sõlmitud raamlepingud, Enefit Connect kavatseb nõuda kahjutasu.
Tööstuskontserni Harju Elekter tütarettevõte Energo Veritas OÜ ütles üles Enefit Connect OÜga sõlmitud raamlepingud, Enefit Connect kavatseb nõuda kahjutasu.
Mait Raava: tõhus juhtimisvahend, lühendiga TTK
Tasakaalus tulemuskaardist (TTK) on saanud juhtidele väga hea abivahend finantsmüoopiast vabanemiseks ja strateegiast suure pildi nägemiseks. TTK suurim väärtus on strateegiast hästi arusaadava tervikpildi loomine, mis võimaldab ettevõttes tuua kõik „ühele lehele“, kirjutab juhtimiskonsultant Mait Raava.
Tasakaalus tulemuskaardist (TTK) on saanud juhtidele väga hea abivahend finantsmüoopiast vabanemiseks ja strateegiast suure pildi nägemiseks. TTK suurim väärtus on strateegiast hästi arusaadava tervikpildi loomine, mis võimaldab ettevõttes tuua kõik „ühele lehele“, kirjutab juhtimiskonsultant Mait Raava.
Venemaal pole naftagaasiga muud teha kui tuli otsa panna
Venemaa Föderatsiooni naftaettevõtted peavad järsult suurendama kaasneva naftagaasi põletamist, ületades oluliselt riigis kehtestatud kehtestatud piirmäärasid, kirjutab Venemaa ärileht Kommersant.
Venemaa Föderatsiooni naftaettevõtted peavad järsult suurendama kaasneva naftagaasi põletamist, ületades oluliselt riigis kehtestatud kehtestatud piirmäärasid, kirjutab Venemaa ärileht Kommersant.
Emöke Sogenbits: aga nii pikka jamade rodu pole ma oma elus veel näinud!
"Kriisis on hea näha, et vahet pole, mis tööd teed, juhtidel on sarnased probleemid. Ma ei taha olla ebatsensuurne, aga kõige kõige hullem juhtimise juures on see, et mida kõrgemal kohal sa oled, seda hullem mhh-magnet sa oled," alustas Metallitööstuse Hanza Mechanics Balti klastri juht Emöke Sogenbits ettekannet Pärnu juhtimiskonverentsil.
"Kriisis on hea näha, et vahet pole, mis tööd teed, juhtidel on sarnased probleemid. Ma ei taha olla ebatsensuurne, aga kõige kõige hullem juhtimise juures on see, et mida kõrgemal kohal sa oled, seda hullem mhh-magnet sa oled," alustas Metallitööstuse Hanza Mechanics Balti klastri juht Emöke Sogenbits ettekannet Pärnu juhtimiskonverentsil.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.