• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Mazdalt tasub peagi uut universaali küsida

    Mootor:- 1991 cm³, R4
    Klappe:- 16
    Võimsus:- 136 hj
    Pikkus:- 4660 mm
    Laius:- 1710 mm
    Kõrgus:- 1515 mm
    Teljevahe:- 2670 mm
    Tühimass:- 1305 kg
    Kütusepaak:- 64 l
    Pöördering:- 10,8 m
    - Jaapani autotootjal Mazdal sai septembrikuiseks Frankfurdi autonäituseks tootmisküpseks oma uuendatud 626-seeria kolmas (ja kuuldavasti selles seerias ka viimane) keretüüp -- universaalkerega Station Wagon ehk STW.
    Aastatel 1991--1997 toodetud eelmisel põlvkonna 626-l puudus universaalvariant sootuks ja toodeti eelmise põlvkonna mudelit, mida vahepealsetel aastatel pisut kohendati.
    Uue Mazda 626 viieukseline luukpära ja neljaukseline sedaan jõudsid ostjateni juba lõppenud suvel, esimesed universaalid peaksid Mazda müügisalongidesse jõudma enne kevadist Motorexi autonäitust. Autode hinnatase ja detailsemad tehnilised andmed pole veel teada.
    Ehkki üldiselt baseerub 626 STW juba tuttavatel modifikatsioonidel, on autodel siiski ka erinevusi. Suurimaks muutuseks on 60 mm võrra kasvanud teljevahe ja auto kogupikkuse kasv 4660 millimeetrini (+85 mm). Lisaks nn tavalistele variantidele hakatakse pakkuma ka kolme istmereaga seitsmekohalist modifikatsiooni, mis on viiekohalistest 20 millimeetri võrra kõrgem. Tõenäoliselt see mudel kõigile turgudele ei jõua.
    STW salong ja juhtimisseadmed on identsed luukpäral ja sedaanil kasutatavatega.
    Esirattaveolise Mazda 626 STW mootorivalikus on esialgu kaks bensiinimootorit -- juba senitoodetud mudelitelt teatud-tuntud 1,8- ja 2-liitrised (viimane on kas 115- või 136hobujõuline). Järgmise aasta suvel lisandub mootorivalikusse ka täiesti uus turbodiiselmootor, mida hakatakse kasutama mitte ainult universaalil, vaid ka ülejäänud keretüüpidel. Vana 626 STW oli tootmises ka 2,2-liitrise bensiinimootoriga, kuid seda jõuallikat peab Mazda juba vananenuks ja enam kasutada ei kavatse.
    Käigukast on kas viiekäiguline manuaal- või neljakäiguline automaatkast (viimast kasutatakse vaid 2-liitrise mootoriga varustatud autodel).
    Kasutatakse ketaspidureid, seejuures esiratastel ventileeritavaid. Kõigi mudelite standardvarustusse kuulub ABS, lisavarustusena saab autodele paigaldada elektroonilise libisemisvastase kontrolli seadme.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Sille Pettai: rohepööre vajab heas mõttes survet
Me ei saa eeldada, et ühiskonna meel muutub pelgalt riigi võetud rohepöörde eesmärkide najal. Vajame sotsiaalset ja seadusandlikku survet ning raami, kirjutab SmartCapi fondijuht Sille Pettai Äripäeva idufirmade portaalis foundME.
Me ei saa eeldada, et ühiskonna meel muutub pelgalt riigi võetud rohepöörde eesmärkide najal. Vajame sotsiaalset ja seadusandlikku survet ning raami, kirjutab SmartCapi fondijuht Sille Pettai Äripäeva idufirmade portaalis foundME.
Madara käive paisus viiendiku, kasum kasvas ja kasvueemärgid püsivad
Läti kosmeetikatootja MADARA Cosmetics kasvatas eelmisel aastal käivet 20 protsenti ning puhaskasum kasvas aastaga 6,5 protsenti.
Läti kosmeetikatootja MADARA Cosmetics kasvatas eelmisel aastal käivet 20 protsenti ning puhaskasum kasvas aastaga 6,5 protsenti.
Pea püsti, see on normaalne kriisiaeg
Kobarkriiside raskuse all optimismi säilitamine on võimalik ja annab tugeva efekti, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Kobarkriiside raskuse all optimismi säilitamine on võimalik ja annab tugeva efekti, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Pandeemia pani Aldo Järvsoo keskeakriisi pausile: unustage ära, teen oma asja edasi
Värskes Äripäeva raadio saates "Läbilöök" on hinnatud Eesti moekunstnik ja ettevõtja Aldo Järvsoo, kelle viisid moeni juhuslikult võidetud konkursid keskkoolis. Ligi 30 aastat hiljem ehk vahetult enne koroonaviiruse saabumist aga plaanis Järvsoo suurt elumuutust, mis tähendanuks moekunstist loobumist. Pandeemia lükkas identiteedikriisi edasi.
Värskes Äripäeva raadio saates "Läbilöök" on hinnatud Eesti moekunstnik ja ettevõtja Aldo Järvsoo, kelle viisid moeni juhuslikult võidetud konkursid keskkoolis. Ligi 30 aastat hiljem ehk vahetult enne koroonaviiruse saabumist aga plaanis Järvsoo suurt elumuutust, mis tähendanuks moekunstist loobumist. Pandeemia lükkas identiteedikriisi edasi.
Hepsori juht: ostjad on hinnatõusu vastu võtnud
Hepsori juhi Henri Laksi sõnul on olukord selline, et üks silm nutab, nähes, mis maailmas toimub. Teine silm aga naerab selles mõttes, et juba töös olevad arendusprojektid on heas seisus.
Hepsori juhi Henri Laksi sõnul on olukord selline, et üks silm nutab, nähes, mis maailmas toimub. Teine silm aga naerab selles mõttes, et juba töös olevad arendusprojektid on heas seisus.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.