Läti võib veel sel aastal ühineda rahvusvahelise rohelise kaardi süsteemiga transpordivahendite kindlustamise alal, ütles Läti transpordibüroo juhatuse esimees Gvido Janevichs.
Läti katse ühineda rohelise kaardiga 1997. aasta kevadel luhtus, sest Lätis ei kehtinud tollal kohustusliku liikluskindlustuse nõue.
Et kohustuslik liikluskindlustus kehtestati Lätis möödunud aasta septembris, loodab transpordibüroo, et assotsiatsioon hääletab Läti vastuvõtmise poolt suve algul Haagis toimuval aastakoosolekul.
Enne aastakoosolekut peab Läti kandma ühte Lääne-Euroopa panka garantiideposiidina miljon USA dollarit ning sõlmima ühega maailma suurimatest edasikindlustajatest lepingu rohelise kaardi raames sisalduvate riskide jagamise kohta.
Samuti peab Läti sõlmima lepingud süsteemi kõigi 42 liikmega rohelise kaardi vastastikuse tunnustamise kohta.
Läti kindlustuskompaniide hinnangul kallineb Lätis müüdav roheline kaart riigi liitumisel süsteemiga vähemalt 30%.
Endisest NSVList on ainsana rohelise kaardi süsteemi liige Eesti. ETA
Seotud lood
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.
Enimloetud
1
Ka Villig avas oma padeliäri
3
Droonimüüja: Eesti on teistest maha jäänud
5
Investor ootaks madalamat hinda
Viimased uudised
Omanik: “Ega see otsus kergelt ei tulnud.”
Lisatud Põlvamaa ettevõtete TOP
Hetkel kuum
Ka Villig avas oma padeliäri
Investor ootaks madalamat hinda
Tagasi Äripäeva esilehele