Talvekummidega peab sõitma 1. detsembrist kolm kuud, seega 1. märtsini. Kuid on ütlematagi selge, et praegu suvekummidega sõita on äärmiselt ohtlik. Ja põhimõtteliselt tohib talvekummidega sõita aasta läbi, kuid teisest küljest pole mõtet suvel kulutada kallist talverehvi.
Naastrehvidega tohib sõita 15. oktoobrist kuus kuud ehk siis 15. aprillini. Tänavu on eriti näha, millist röövlitööd naastud asfaldil teinud on. Tiheda liiklusega teedel ja tänavatel on juba pikivaod.
Soomlaste katsed kinnitavad, et naastrehvid lõhuvad asfalti enim just siis, kui asfalt on märg ja temperatuur nulli lähedal. Aga lõppev talv just niisugune meil oligi.
Soolane pori on väga kleepuv. Sool on loodusele kahjulik, on ka autole kahjulik, ometi kasutatakse terves maailmas soola, sest ei ole leitud odavamat ja paremat vahendit talvel tee sõidetavuse tagamiseks.
Nii et sool oli, on ja vististi ka jääb, kuid oluline on, et soolaga ei liialdataks. Meilgi on juba sellised seadmed, mis võimaldavad soola kogust päris täpselt doseerida.
Et tuuleklaas oleks piisavalt läbipaistev, tuleks silmas pidada järgmist:
a) et klaasipuhastid oleksid head;
b) et aknapesupaagis oleks pesuveele lisatud piisavalt autoakna pesemise vedelikku;
c) et tuuleklaas oleks ka seestpoolt hästi puhas.
Seda viimast juhid tavaliselt ei märka. Kuid proovige aknale näpuga jutti tõmmata. Kui jutt on märgatav, on aken seestpoolt must. Sel juhul puhastage see pesuvedelikuga immutatud pehme puhta lapiga.
Seotud lood
Ajalugu kordub: möödunud aasta 26. septembril esitleti Berliinis intrigeerivaid telefone Xiaomi 13T ja Xiaomi 13T Pro, tänavu, samuti 26. septembril ja samuti Berliinis esitles Xiaomi oma uusimaid telefone
Xiaomi 14T ja
Xiaomi 14T Pro. Hetkel kuum
Inflatsioon võib lähikuudel uuesti kiireneda
Tagasi Äripäeva esilehele