Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Esimestel Q GSMi klientidel valikuvõimalus
Aasta tagasi aprilli lõpus turule tulnud mobiilsideoperaator AS Ritabell (kaubamärk Q GSM) kogus esimese tegevusaastaga üle 27 000 kliendi. Hea tulemus üllatas neid endidki, konkurente seda valusamalt.
Klientide ligimeelitamiseks korraldas Q GSM turule tulles suure ja agressiivse reklaamikampaania, esimese kuuga kulutati üle seitsme miljoni krooni. Kampaaniad jätkusid terve aasta jooksul.
Tänavu aprillis avaldas Ritabell eelmise aasta käibena 77 miljonit krooni, kahjumiks nimetati 64 miljonit krooni. Kahjum oli planeeritud, kommenteeris Ritabelli juhatuse esimees Toomas Peek.
Nüüd hakkavad paljudel Ritabellilt aasta tagasi odava telefoni ostnud klientidel lõppema firmaga sõlmitud aastased lepingud, mille kohaselt pidi telefon püsima nimetatud aja kindlasti selles võrgus. Kliendil on võimalus otsustada, kas Ritabelli pakutavad teenused ja leviala rahuldavad teda või mitte ning sellele vastavalt jääda edasi Q GSMi kliendiks või vahetada operaatorfirmat.
Laiemale auditooriumile tähendas Q GSMi tulek mobiiltelefoni hindade tuntavat alanemist, millega läksid kaasa ka teised müüjad.
Kulla hind tõusis kolmandas kvartalis viimase kaheksa aasta kiireimas tempos, jõudes septembris ka värskete rekorditeni. Kas praeguses tõusutsüklis on kullal veel ruumi kallineda ja mis saab edasi järgnevatel aastatel?