«Kliendid peavad teleteenuste hindu liiga kõrgeks ja teenindamise taset viletsaks,» ütles Eesti Telefoni teleteenuste direktor Valdo Kalm. «Peame selle peale enne monopoli kadumist mõtlema.»
Eesti Telefoni ühtses teleteenuste divisjonis töötab tänasest eraldi müügiüksus suurklientide, äriklientide ja eraklientide teenindamiseks. Seni töötasid teleteenust pakkuvad müügimehed vaid suurklientidega, nüüd saab suur osa ärikliente isikliku teenindaja.
Eesti Telefon suunab edaspidi eraklientide sularahamaksed pankadesse ja muudab oma teeninduskeskused kohtadeks, kust telefoniomanik saab nõu ja leiab lahenduse probleemidele. Kalm ütles, et kahe aasta jooksul saavad endale telefoni kõik need 70 000 inimest, kes on praegu telefoni saamise järjekorras.
Praegu kasutab 80 protsenti Eesti Telefoni suurklientidest andmesideteenust, mis võimaldab lülitada ühtsesse sidevõrku eri kohtades ja riikides asuvad kontorid. Kalm lubab pakkuda lähiajal kvaliteetset andmeside- ja teeninduspaketti kõigile ettevõtetele.
Viru hotelli direktor Yrjö Vanhanen loodab, et Eesti Telefon suudab peagi parandada hotellisisest tõrkuvat sidesüsteemi. «Hind võiks olla madalam ja teeninduse tase kõrgem,» väljendas Vanhanen ootusi.
Viru hotell maksab Eesti Telefonile teleteenuste eest iga kuu ligi 100 000 krooni.
«Eesti Telefoni ametnikkond on suureks aetud, aga kui esitad müügimehele oma probleemi, on ikka vaid üks ülemus, kes seda lahendada suudab,» sõnas ASi Ekspress Hotline juhatuse esimees Raul Kasesalu.
Eesti Telefon peab oma suurklientideks 250 ettevõtet, kelle telefoniarve ületab 50 000 krooni kuus. Eesti Telefonil on ligi 25 000 äriklienti ja ligi 400 000 eraklienti.
Seotud lood
Viimased uudised
Inflatsioon võib lähikuudel uuesti kiireneda
Hetkel kuum
Tagasi Äripäeva esilehele