• OMX Baltic−0,33%301,29
  • OMX Riga0,02%893,52
  • OMX Tallinn0,56%2 081,11
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,62
  • S&P 5000,00%6 204,95
  • DOW 300,00%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,29%8 735,81
  • Nikkei 225−1,24%39 986,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,6
  • OMX Baltic−0,33%301,29
  • OMX Riga0,02%893,52
  • OMX Tallinn0,56%2 081,11
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,62
  • S&P 5000,00%6 204,95
  • DOW 300,00%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,29%8 735,81
  • Nikkei 225−1,24%39 986,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,6
  • 12.10.98, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas kasvatada brand 'i väärtust

Brand'i ehk margitoote tarbijaväärtuses on võimalik eristada kvantitatiivseid parameetreid (tuntus, ostjate üldhulk, lojaalse tarbijaskonna suurus ja segmendid) ning kvalitatiivseid parameetreid (margitoote maineprofiil, maine dünaamika ja margitoote personaalsus).
Margitoote väärtuse suurendamiseks kasvatage talle võimalikult lai margilojaalne tarbijaskond, selleks omakorda:

Artikkel jätkub pärast reklaami

- tehke margitoode tuntuks;
- leidke võimalus panna tarbijad uut toodet proovima (ilma proovimata ei tea tarbija, kui hea toode teil on), looge korduvostu eeldused;
- tooge kommuniktasioonis esile oma toote/teenuse ratsionaalsed ning tarbija usalduse võites ka emotsionaalsed eelised;
- kujundage margitootele lubadus, mis oleks potentsiaalsele tarbijaskonnale oluline;
- pidage lubadusest kinni.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 15 p 17 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele