• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Eesmärk on tabada kogu sihtrühma

    Integreeritud otseturundus on erinevate otseturundusliikide kasutamine ühe konkreetse kampaania raames. Levinuimad liigid on: otsepostitus, telefoniturundus, interaktiivne turundus, messid ja esitlused.
    Integreeritud otseturunduse osa kasvu Eestis võib tunda järgmise aastatuhande alguses.
    Kümme aastat peaks olema piisav aeg, et aru saada millisel moel oma toodet või teenust paremini pakkuda. Jõudis ju otsepostitus meieni üheksakümnendate alguses.
    Juba aastakümnete eest on mõistetud, et integreeritult tagab otseturundus oluliselt parema tulemuse: turg elavneb ja võib saada vajalikku infot, et tugevdada firma plaanipärast arengut ja püstitada täpsemaid turundusstrateegiaid.
    Seni ei ole Eestis integreeritud otseturundust laialdaselt kasutatud, sest seda teenust pakkuvate firmade arv on väga väike ning nende professionaalsus kaheldav.
    Integreeritud otseturunduse näiteks võib tuua firma, kes pakkus tööstuse ja mehhaanikaga tegelevatele ettevõtetele lokaalseid kaubatranspordi vahendeid.
    Valisime andmebaasist potentsiaalse sihtgrupi. Kuna aga pakkumist ei ole mõtet saata firma juhtidele, siis uurisime eelnevalt telefonitsi isiku nime, kellel on parim ülevaade firma tehnikast ning seadmetest.
    Otsepostituse pakett oli koostatud selle saajale äärmiselt loogiliselt ja lihtsalt. Iga tooterühma lõppedes oli kataloogi lisatud ka perforeeringuga faksiteatis, mida sai hõlpsasti täita ja saatjale kohe tagasi lähetada.
    Nendega, kes ei vastanud, praegu tegeletakse ning lõppresultaadi võime anda alles mõne aja möödudes.
    Läbirääkimised käivad samuti ühe projekti üle, kus integreeritult kasutada otsepostitust, telefoni- ning interaktiivset turundust. Viimane oleks sama kampaania üks osa Internetis. Eesmärk on kaasata kampaaniasse võimalikult lai tarbijaskond, kes siis omale sobivas meedias selles osaleksid.
    Kampaania osa Inernetis tagaks selle suurema atraktiivsuse ja ka suurema osavõtuprotsendi. Otseturunduse väljundid võivad koos anda suurepäraseid tulemusi. Küsimus on vaid selles, kuidas neid kasutada.
    Integreeritud otseturunduse efektiivsust ilmestab järgmine näide. Kui saata otsepostitusega 500 potentsiaalsele tarbijale toodet tutvustav kataloog, mille juures oleva kupongi tagasisaatmisel saab lisainfot ja/või osaleda loteriis, vastab aktiivselt ligi 21%. Peale selle tuleb veel 24% pealiskaudseid vastuseid eesmärgiga osaleda ahvatlevas loteriis. Seega tulemuseks on 110 aktiivset kontakti, 140 passiivset ning 250 nn surnud vastust.
    110 potentsiaalset tarbijat 500st on hea saavutus! Mis aga saab ülejäänutest?
    Siinkohal võib mängu võtta telefoniturunduse, et välja uurida passiivsuse ja suremuse põhjus.
    Professionaalse lähenemisega saab kindlasti mingi protsendi ka nn surnud turuosast ellu äratada.
    Kui seda teha ei suudeta, siis tulevikus nendele firmadele seda toodet ja sellega seonduvat infot enam ei pakuta. Järelikult tuleb nendele läheneda teisiti.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum
Briti nael tegi 37 aasta rekordi, turud languses
Turud kukkusid esmaspäeval. Eelmisel nädalal alguse saanud müügilaine jätkus, kuna ärevuses investorid muretsevad globaalse majanduslanguse väljavaadete pärast, mida põhjustavad kõrgemad intressimäärad, energiapuudus ja kiire inflatsioon.
Turud kukkusid esmaspäeval. Eelmisel nädalal alguse saanud müügilaine jätkus, kuna ärevuses investorid muretsevad globaalse majanduslanguse väljavaadete pärast, mida põhjustavad kõrgemad intressimäärad, energiapuudus ja kiire inflatsioon.
Selgeid sõnumeid palun! Ja mitte ainult 5 minutit enne “AK”d
Peaminister Kaja Kallas ei teinud neljapäeval ehk otseselt viga endale eetriaega soovides, küll aga peab sõnum, mis sel viisil avalikkuse suunas teele saadetakse, olema soovitud mõju saavutamiseks lihtsam ja täpsem, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Peaminister Kaja Kallas ei teinud neljapäeval ehk otseselt viga endale eetriaega soovides, küll aga peab sõnum, mis sel viisil avalikkuse suunas teele saadetakse, olema soovitud mõju saavutamiseks lihtsam ja täpsem, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Taavi Pertman langes esimese investeeringuga kohe petturite küüsi
Rahafoorumi blogi autori ja finantskoolitaja Taavi Pertmani südameasi on alustavate investorite abistamine nende esimeste sammude tegemisel investeerimismaailmas. Kõik tundub kohutavalt keeruline ja abi kulub marjaks ära, usub Pertman, kes ise sai aastaid tagasi oma esimesi investeeringuid tehes petturitelt vastu pükse.
Rahafoorumi blogi autori ja finantskoolitaja Taavi Pertmani südameasi on alustavate investorite abistamine nende esimeste sammude tegemisel investeerimismaailmas. Kõik tundub kohutavalt keeruline ja abi kulub marjaks ära, usub Pertman, kes ise sai aastaid tagasi oma esimesi investeeringuid tehes petturitelt vastu pükse.
Reaalajas börsiinfo
Lemeks teenis möödunud aastal rekordilise käibe ja kasumi
Möödunud aastal oli Lemeks ASi käive 193 miljonit eurot, mis oli 61% suurem tunamullusest käibest. Hea aasta põhjus oli ettevõtte juhatuse esimehe Jüri Külviku sõnul selles, et koroona ajal kulutamata jäänud raha investeeriti Eestis ja Euroopas kodude uuendamisse, mis tõi kaasa puidust toodete müügi hüppelise kasvu.
Möödunud aastal oli Lemeks ASi käive 193 miljonit eurot, mis oli 61% suurem tunamullusest käibest. Hea aasta põhjus oli ettevõtte juhatuse esimehe Jüri Külviku sõnul selles, et koroona ajal kulutamata jäänud raha investeeriti Eestis ja Euroopas kodude uuendamisse, mis tõi kaasa puidust toodete müügi hüppelise kasvu.
Raadiohitid: vihjed kasvusektoritele ja hinnalangusele uusarendustes
Kust võiks investorid leida praegusel ajal kasvu, mis viitab peidetud hinnalangusele uusarenduste turul ja kuidas elada üle langusperiood ehituses – need olid sel nädalal raadiokuulajate põletavamad küsimused, millele saadetest vastust otsiti.
Kust võiks investorid leida praegusel ajal kasvu, mis viitab peidetud hinnalangusele uusarenduste turul ja kuidas elada üle langusperiood ehituses – need olid sel nädalal raadiokuulajate põletavamad küsimused, millele saadetest vastust otsiti.
Kuum tool: Putin on nüüd päriselt nurka surutud ja kõik teavad seda Igor Rõtov analüüsib
Mobilisatsiooni väljakuulutamisega Venemaal, pseudoreferendumite läbiviimisega ning tuumalöögi ähvardusega asetas Vladimir Putin Venemaa sõja Ukrainas uue narratiivi, rääkis Äripäeva peadirektor Igor Rõtov saates “Kuum tool”.
Mobilisatsiooni väljakuulutamisega Venemaal, pseudoreferendumite läbiviimisega ning tuumalöögi ähvardusega asetas Vladimir Putin Venemaa sõja Ukrainas uue narratiivi, rääkis Äripäeva peadirektor Igor Rõtov saates “Kuum tool”.
Saabub tulumaksu juurdemaksmise tähtaeg
Esmaspäeval, 3. oktoobril on tuludeklaratsiooni alusel juurdemaksmisele kuuluva tulumaksu ja maamaksu teise osa tasumise tähtaeg.
Esmaspäeval, 3. oktoobril on tuludeklaratsiooni alusel juurdemaksmisele kuuluva tulumaksu ja maamaksu teise osa tasumise tähtaeg.
Uskumatu teekond: logistikud toovad Hiinast Euroopasse kaupa mööda maanteed
Mere- ja raudteevedude pikad tarneajad on sundinud aina rohkem ettevõtteid kaaluma võimalust tuua kaup Hiinast kohale mööda maanteed.
Mere- ja raudteevedude pikad tarneajad on sundinud aina rohkem ettevõtteid kaaluma võimalust tuua kaup Hiinast kohale mööda maanteed.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.