Busside pakkumine ja seega ka hinnatõus sõltub sellest, kuipaljudel enne 1991. aastat valmistatud busside omanikel õnnestub saada busside valmistajatelt sertifikaadid, mis tõestavad, et busside müra- ja heitgaaside tase vastab EURO 0 nõuetele.
Pärnu ATP juhataja Ülo Tomson kinnitab, et juba tänavu suvel oli peaaegu igale nende renditavale bussile 2--3 tahtjat.
- pöörduda bussitehase Eesti esindaja poole
- saata bussitehase esindajale andmed bussi kohta, millele taotletakse sertifikaati
- esindaja saadab andmed tehasesse
- sertifikaat heitgaaside kohta saadetakse tehasest umbes nädala jooksul
Hetkel kuum
Investorite seas on FedEx ja Foxconn
- mürataseme sertifikaadi saamiseks saadetakse bussi omanikule andmed bussi kere valmistanud tehase kohta
- mürataseme sertifikaadi saamiseks peab pöörduma bussi kere valmistanud tehase poole
Heitgaaside sertifikaadiga Scania busside omanikel probleeme ei teki. Bussiomanik peab pöörduma meie poole ja andma oma bussi andmed. Saadame need tehasesse, kus kontrollitakse, kas see buss vastas tehasest väljudes EURO 0 nõuetele.
Mürasertifikaati Scania tehas üldjuhul anda ei saa. Busside kered on valmistatud Scania alltöövõtu tehastes Hollandis, Soomes jt riikides. Saame anda kere valmistanud tehase koordinaadid, kust tuleb küsida ka mürasertifikaat.