Kolme kvartali jooksul on Volleri Saksa päritolu ripplagi OWAcoustic teisi edestanud, loovutades esikoha vaid II kvartalis samuti mineraalkiust USG Donnile, mida toob Eestisse Volleri konkurent Favor. Kolmveerandi aasta jooksul ulatus Eestis enimmüüdud ripplae läbimüük 9,64 miljonini (56 800 m²).
Kolmanda kvartali üllatajaks on Favori Profiline kipslagi, mille läbimüük tõusis üle miljoni krooni nagu ka OWAcousticulgi. Profiline saavutas selle aasta kvartalite lõikes konkurentsitult suurima läbimüügimahu ruutmeetrites. Kui aasta tagasi kahetses Favori tegevdirektor Jüri Tiitus, et Eestis kasutatakse kipsripplagesid veel vähe, siis oktoobriks oli firma müünud neid juba 7,16 mln krooni eest (115 110 m²). Volleri kipsripplae Gyptone läbimüük on stabiilsena püsinud.
Eri kaubamärke turustavad Favor ja Voller on mõlemad III kvartali läbimüüki tõstnud kokku 800 000--900 000 krooni võrra.
Voller III kvartali läbimüügitulemus, mis oli kokku 5,84 mln krooni, sisaldab ka 1 mln krooni eest müüdud ripplagesid, mille kaubamärke ta eraldi välja ei too. Lõppenud kvartal oli Vollerile edukam kui eelmised, sest lõpuks suutis ta ületada viie miljoni piiri.
Voller nimetab vaadeldava kvartali suuremate ripplaemüügi objektidena ööklubi Flamingot, Emajõe ärikeskust, Nõmme elu- ja ärikeskust, EPA peahoonet, EVEA pangahoonet, Rocca al Mare kaubanduskeskust, Selveri kaubamaja, Abakhani kangakauplust, Ühispanga peahoonet ja Balti misjonikeskust.
Favori ripplaed said juulist septembrini Tallinna Kaubamaja, Kawe Plaza büroohoone, Luhamaa piiripunkt, Fortuuna elu- ja büroohoone ning Tina tn büroohoone Tallinnas. Kolmas kvartal on ka Favorile tänu 7,48 miljoni kroonisele läbimüügile tänavustest edukaim olnud.ÄP