Käiguhoovastiku luku Mul-t-lock mudel 52 erineb eelkäijatest tunduvalt, sest teda pole auto salongis peaaegu märgata.
Salongi ulatuvad ainult lukusüdamik ja käiguhoovastiku fiksaatori pea. Luku varjatud tugivars kinnitatakse kolme poldiga auto põhja külge, kusjuures kasutatakse mutreid, mille pea lõpuni keeramisel murdub. Mutri ümber jääv pöörlev rõngas takistab samuti luku eemaldamist.
Lukku saab osta ainult koos paigaldusega, mis peab tagama, et juhuslik paigaldusviga luku omadusi ei nulliks.
Luku sulgemiseks võtit vaja pole, tuleb vaid fiksaator sisse vajutada. Manuaalkäigukasti puhul lukustatakse tagasikäik, automaatkäigukastil parkimiskäik.
Lukk avaneb võtmega. Uut võtit saab lasta teha ainult koodikaardiga, millel on auto ja luku paigaldaja andmed.
Mul-t-lock 52-l on ISO 9002 sertifikaat.
Kui vastu varasemat Mul-t-locki varianti võis kasutaja sõrme marraskile lüüa, siis uus on tunduvalt mugavam ja peaaegu silmapaistmatu.
Juhi ohutuse ja salongi ilu suhtes on muudatus hea, teisalt arvan, et silmapaistvalt jõuline lukk on varga peletamisel suuremaks abiks kui varjatud variant. Muidugi leiab kogenud varga silm uuegi luku üles, mina aga eelistan praegu veel väliselt jõulist lukku.
Käiguhoovastiku lukk on tõhus ärandamisvastane vahend võrreldes roolilukuga, mis algajaidki ei ehmata, ning alarmiga, mille lärmiga on suurmajade elanikud nii harjunud, et enam aknast väljagi vaatama ei hakka.
Kogukast lukust paistavad salongi vaid südamik ja fiksaatori pea.