• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 16.09.99, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Reklaamimüük ETVs esialgu kiratseb

«Algus oli suhteliselt keeruline ja raske,» ütles Saarna. «Käibed polnud ootuspärased.» Ta lisas, et praegu on seis parem, praeguseid lepinguid arvestades paraneb reklaamimüük sügisel veelgi.
TV3 arendusdirektor Antero Laanela ütles, et nemad ETV tulekut reklaamiturule ei tunneta. Ta põhjendas seda telekanalite erineva vaatajaskonnaga. «Meie vaatajad on nooremad kui ETV vaatajad,» ütles Laanela. «Kampaaniad on reeglina noorematele suunatud.»
Ka Kanal 2 juhatuse esimees Kristjan Taska möönis, et probleem nr 1 on neile hoopis see, et nad tegid ETV-le 3 kuu eest ettemaksu, ent ETV hakkas ise reklaami müüma ja pole raha tagastanud.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Taska lisas, et pigem annab tunda telereklaamituru üldine vähenemine.
Otseselt ja kaudselt mõjutab ETV reklaamiturule tulek ikka kõiki turul tegutsejaid, ütles Margo Veskimägi BMF Gallup Mediast. «Selle tegelik mõju selgub 2000. aasta algul,» lisas ta.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 11 p 10 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele