Enamik marketingiinimesi saab ligi 3000 krooni rohkem palka kui aasta tagasi.
Fontes Konsultatsioonide tegevdirektori Mart Kirsipuu andmetel on palgad Eestis kasvanud ligi 9%, turundustöötajate omad 12%.
Ühe kuu keskmise brutopalga arvutamiseks küsitleti 107 Tallinna firmat. Palga sisse on arvatud ka tulemuslisa.
Marketingi esimese kolme taseme töötajad saavad hakkama lühemate koolitusseminaride tarkusega ja müügitöö kogemusega. Viies on aga tipptase, nii kõrgeid kohti on Eestis vähe.
Turundusega tegelevad meil müügi- ja reklaamijuht. Viimase aasta jooksul on meiepoolne töötasu reklaamijuhile jäänud enam-vähem samaks. Seda eelkõige seetõttu, et võimaldasime oma töötajal koormuse langusega seoses töötada ka teise tööandja juures.
Müügijuhi palka oleme tõstnud ligi 10%.
Vastavalt äriplaanile on plaanis turundustöötajate arvu suurendada. Tegelikkuses oleme äraootavas seisundis, peamiselt Eesti üldise majanduselu olukorra tõttu.
Reklaami peale võtsime inimese tööle kahel põhjusel: reklaam on tähtis firma eduka tegutsemise seisukohalt; reklaami tegija (või tellija) peab hästi firma elu teadma.
Meil on aktiivselt välisturul tegutsevad müügitöötajad ja teised toetavad neid maksimaalse infoga kohapeal. Aktiivselt otse kliendiga tegelevate turundustöötajate palgad on ligi kaks korda kõrgemad, kusjuures need on viimase aasta jooksul tõusnud 8--15%.
Viimase aasta jooksul oleme 50 turundustöötajale lisaks palganud veel kümme.