• OMX Baltic−0,81%306,85
  • OMX Riga−0,22%867,16
  • OMX Tallinn0,02%2 078,29
  • OMX Vilnius−0,63%1 202,39
  • S&P 500−0,01%5 911,69
  • DOW 300,13%42 270,07
  • Nasdaq −0,32%19 113,77
  • FTSE 1000,64%8 772,38
  • Nikkei 225−1,22%37 965,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%87,6
  • OMX Baltic−0,81%306,85
  • OMX Riga−0,22%867,16
  • OMX Tallinn0,02%2 078,29
  • OMX Vilnius−0,63%1 202,39
  • S&P 500−0,01%5 911,69
  • DOW 300,13%42 270,07
  • Nasdaq −0,32%19 113,77
  • FTSE 1000,64%8 772,38
  • Nikkei 225−1,22%37 965,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%87,6
  • 21.12.99, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti Telefoni tegevuskava ei rahulda ministeeriumi

Eesti Telefon esitas detsembri alguses teede- ja sideministeeriumile ettevõtte kolme ja kümne aasta tegevuskava koos sideteenuste tariifide rebalansseerimise kavaga.
«Praegu on läbirääkimiste etapp ja me ei anna kommentaare,» sõnas ASi Eesti Telekom infojuht Raul Kalev eile.
Ministeeriumile esitatud kava järgi peaks Eesti Telefon alandama tariife äriklientidele, eraklientidele suunatud teenused aga kallineksid.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Eesti Telefonil on plaanis tuua järgmise aasta esimese kvartali lõpus turule eraklientidele suunatud teenuste paketid. Aktiivsetele telefoniga kõnelejatele suunatud paketi abonenttasu on kõrgem, kuid kõneminuti hind tuleb odavam. Tavatelefoni vähem kasutavatele klientidele suunatud pakett on madalama kuutasuga, kuid kõrgema kõneminuti hinnaga.
Eesti Telefoni 1999. aasta üheksa kuu käive oli 1,8 miljardit krooni ja kasum 246 miljonit krooni.
Autor: ÄP

Seotud lood

Artikkel jätkub pärast reklaami

Artikkel jätkub pärast reklaami

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tagasi Äripäeva esilehele