Eesti Telefon esitas detsembri alguses teede- ja sideministeeriumile ettevõtte kolme ja kümne aasta tegevuskava koos sideteenuste tariifide rebalansseerimise kavaga.
«Praegu on läbirääkimiste etapp ja me ei anna kommentaare,» sõnas ASi Eesti Telekom infojuht Raul Kalev eile.
Ministeeriumile esitatud kava järgi peaks Eesti Telefon alandama tariife äriklientidele, eraklientidele suunatud teenused aga kallineksid.
Eesti Telefonil on plaanis tuua järgmise aasta esimese kvartali lõpus turule eraklientidele suunatud teenuste paketid. Aktiivsetele telefoniga kõnelejatele suunatud paketi abonenttasu on kõrgem, kuid kõneminuti hind tuleb odavam. Tavatelefoni vähem kasutavatele klientidele suunatud pakett on madalama kuutasuga, kuid kõrgema kõneminuti hinnaga.
Eesti Telefoni 1999. aasta üheksa kuu käive oli 1,8 miljardit krooni ja kasum 246 miljonit krooni.
Eesti riigi julgeolek sõltub igaühe panusest ja ka ettevõtetel on oma osa mängida. Tööandjal on võimalik mitmeti kaasa lüüa, näiteks säilitades reservõppekogunemistel osalejate töötasu, pakkudes reservistidele soodustusi, võimaldades vaba aega või kodust töötamise võimalust, kui elukaaslane on õppekogunemisel.