Märtsi alguses pankrotistunud Eesti Bussi liiniload võtsid üle teised bussifirmad, millega tekkis ka Cargobusil võimalus neil liinidel taas pakivedu korraldada. Üle jäid võtmata vaid kuus Tallinnast lähtuvat Eesti Bussi liini. Nendele liinidele jäävatesse sihtpunktidesse korraldab Cargobus pakivedu transiidi abil, kasutades erinevaid bussiliine. Selline lahendus annab Cargobusi logistikadirektori Mati Relviku tunnistusel siiski mõneti tunda teenuse mugavuses, kuna busside sõidugraafik jäi seetõttu hõredamaks.
Katrin Aasmäe Cargobusi klienditeenistusest ütles, et Eesti Bussi pankrotist tekkinud pakiveo tõrgete tõttu Cargobus kliente oluliselt ei kaotanud. ?Lepingu ütles üles ainult üks Viru-Nigula firma, kes oleks pidanud hakkama ise pakil Narva maanteel vastas käima,? räägib Aasmäe.
Viru-Nigulas asuva OÜ Lemar Auto omanik Lembit Metsis ütles, et hakkas Cargobusi ära langemisel kasutama OÜ In Time bizpak-teenust. Metsise sõnul hakkas uus pakivedaja kiiresti ja korrektselt tööle, kuid In Time?i auto käib siiski vaid korra päevas. Cargobusi teenust kasutades jõudis veel kell kolm päeval üle antud pakk juba õhtuse bussiga Viru-Nigulasse ja hommikul võis firmas kohe tööd alustada.
Metsise sõnul kaalub ta ka Cargobusiga suhete taastamist, kui Viru-Nigulasse pannakse käiku uus buss.