• OMX Baltic0,16%302,14
  • OMX Riga−0,25%892,9
  • OMX Tallinn0,00%2 066,58
  • OMX Vilnius0,22%1 197,53
  • S&P 5000,52%6 173,07
  • DOW 301%43 819,27
  • Nasdaq 0,52%20 273,46
  • FTSE 1000,72%8 798,91
  • Nikkei 2251,43%40 150,79
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,15
  • OMX Baltic0,16%302,14
  • OMX Riga−0,25%892,9
  • OMX Tallinn0,00%2 066,58
  • OMX Vilnius0,22%1 197,53
  • S&P 5000,52%6 173,07
  • DOW 301%43 819,27
  • Nasdaq 0,52%20 273,46
  • FTSE 1000,72%8 798,91
  • Nikkei 2251,43%40 150,79
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,15
  • 11.04.00, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti Bussi pankrotist häiritud pakivedu taastus

Märtsi alguses pankrotistunud Eesti Bussi liiniload võtsid üle teised bussifirmad, millega tekkis ka Cargobusil võimalus neil liinidel taas pakivedu korraldada. Üle jäid võtmata vaid kuus Tallinnast lähtuvat Eesti Bussi liini. Nendele liinidele jäävatesse sihtpunktidesse korraldab Cargobus pakivedu transiidi abil, kasutades erinevaid bussiliine. Selline lahendus annab Cargobusi logistikadirektori Mati Relviku tunnistusel siiski mõneti tunda teenuse mugavuses, kuna busside sõidugraafik jäi seetõttu hõredamaks.
Katrin Aasmäe Cargobusi klienditeenistusest ütles, et Eesti Bussi pankrotist tekkinud pakiveo tõrgete tõttu Cargobus kliente oluliselt ei kaotanud. ?Lepingu ütles üles ainult üks Viru-Nigula firma, kes oleks pidanud hakkama ise pakil Narva maanteel vastas käima,? räägib Aasmäe.
Viru-Nigulas asuva OÜ Lemar Auto omanik Lembit Metsis ütles, et hakkas Cargobusi ära langemisel kasutama OÜ In Time bizpak-teenust. Metsise sõnul hakkas uus pakivedaja kiiresti ja korrektselt tööle, kuid In Time?i auto käib siiski vaid korra päevas. Cargobusi teenust kasutades jõudis veel kell kolm päeval üle antud pakk juba õhtuse bussiga Viru-Nigulasse ja hommikul võis firmas kohe tööd alustada.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Metsise sõnul kaalub ta ka Cargobusiga suhete taastamist, kui Viru-Nigulasse pannakse käiku uus buss.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 19 p 2 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele