Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Ühispank sai soodsalt uusi kliente

    12. aprillil käivitus Ühispanga sõbrakampaania, mille käigus praegused Ühispanga internetipanga U-Net kasutajad saavad kuni 1. juunini soovitada oma sõpradel sõlmida internetipanga U-Neti lepingu. Nii soovitaja kui ka uus klient saavad kumbki preemiat vastavalt 10 ja 30 krooni, millelt pank on tulumaksu juba tasunud.
    Üldjuhul me konkurentide tegevust ei kommenteeri, seda ei tahaks ka selle kampaania puhul teha. Küll võin aga tuua ühe ajaloolise näite 1997. aasta buumiajast.
    Siis jagasid pangad tasuta teenuseid ning selle tulemusena sõlmiti palju lepinguid. See aga ei tähendanud nende teenuste aktiivset kasutamist ning lepingud jäid lihtsalt seisma.
    Kampaania on uudne Eestis, samas välismaal on sellist marketingivõtet edukalt kasutanud Amazon, Telebankonline ja teised, peamiselt internetifirmad. Ühispanga puhul piirdub kampaania reklaam ainult internetiga, seega saavad kliendid sisuliselt selle raha, mis oleks kulunud nende tähelepanu võitmisele meedias.
    Võidavad nii klient kui pank: pank maksab vaid reaalse lepingu eest, seega on kampaania efektiivsus märksa kõrgem.
    12. aprillist 13. maini on lisandunud ligi 2000 uut internetipanga kasutajat, osa neist kliendid, kes enne Ühispanga teenuseid üldse ei kasutanud. Ühe uue lepingu hind pangale oli 50 tavalisest odavam. Kokku sõlmiti samal ajal ligi 4300 U-Neti lepingut.
    Klientide analüüs seisab ees. Eeldame, et tegemist on nooremapoolse klientuuriga, samas on aga igati loogiline, et kasutati võimalust ?soovitada? oma vanemaid, vanavanemaid jt sugulasi, lähemaid tuttavaid.
    Tulevikuks võib prognoosida selliste kampaaniate laialdasemat kasutamist: kui isikud kasutavad elektroonilisi identifitseerimisvahendeid, pole neil vaja ettevõttesse lepingute sõlmimiseks kohale tulla ning kõik toimingud saab teha arvuti juurest lahkumata.
    Samas ei hakka loodetavasti ettevõtted seda võimalust kuritarvitama ning teisest küljest oskavad kliendid enda vajadustele vastavalt kasutada info filtreerimise võimalusi.
  • Hetkel kuum
Väikekaupmees: turgu ahistav alkoholiregister peab kaduma!
Alkoholiregister on elav näide sellest, kuidas turumoonutus ei taha kaduda, sest bürokraatia on tugevam kui terve mõistus, kirjutab enam kui 10 aastat käsitööõllepoodi pidanud väikeettevõtja Karmo Tüür.
Alkoholiregister on elav näide sellest, kuidas turumoonutus ei taha kaduda, sest bürokraatia on tugevam kui terve mõistus, kirjutab enam kui 10 aastat käsitööõllepoodi pidanud väikeettevõtja Karmo Tüür.
USA aktsiad jätkasid optimistlikku tõusu
USA aktsiad tõusid kolmandat börsipäeva järjepannu tõugatuna optimismist, et keskpank Föderaalreserv peatselt baasintressimäära langetab.
USA aktsiad tõusid kolmandat börsipäeva järjepannu tõugatuna optimismist, et keskpank Föderaalreserv peatselt baasintressimäära langetab.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Väikekaupmees: turgu ahistav alkoholiregister peab kaduma!
Alkoholiregister on elav näide sellest, kuidas turumoonutus ei taha kaduda, sest bürokraatia on tugevam kui terve mõistus, kirjutab enam kui 10 aastat käsitööõllepoodi pidanud väikeettevõtja Karmo Tüür.
Alkoholiregister on elav näide sellest, kuidas turumoonutus ei taha kaduda, sest bürokraatia on tugevam kui terve mõistus, kirjutab enam kui 10 aastat käsitööõllepoodi pidanud väikeettevõtja Karmo Tüür.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Sääsepeletajate müüja: müüme toodet, millesse ise usume
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Mitmesaja ettevõtte mentor: proovige teinekord turge, mis pole Läti
Tehnopoli äriarendusjuht ja ingelinvestor Martin Goroško jagab kolme kasvunippi, kuidas ettevõtted võiksid uusi turge võtta ning kasvada.
Tehnopoli äriarendusjuht ja ingelinvestor Martin Goroško jagab kolme kasvunippi, kuidas ettevõtted võiksid uusi turge võtta ning kasvada.
Äripäeva arvamusliider: kui tahame Euroopa toetust Ukrainale, peame andma midagi vastu
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eksperdid: infoturbestandard tõstab erasektoris teenuste kvaliteeti
Lühendi E-ITS järgi tuntud Eesti infoturbestandardit peavad rakendama väga erinevad asutused ja ettevõtted. Kuidas see neid mõjutab?
Lühendi E-ITS järgi tuntud Eesti infoturbestandardit peavad rakendama väga erinevad asutused ja ettevõtted. Kuidas see neid mõjutab?
Julgus naaseb: uute äride arv kasvas hoogsalt
Äripäeva veebis nähtava Eesti ettevõtete tervise andmekogu järgi asutati aprillis 2541 uut ettevõtet, mis on viimase kahe aasta parim näitaja.
Äripäeva veebis nähtava Eesti ettevõtete tervise andmekogu järgi asutati aprillis 2541 uut ettevõtet, mis on viimase kahe aasta parim näitaja.