• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Bränd vajab stabiilsust

    Imago puhul tegeleme sellega, millisena sihtgrupp antud firmat või brändi näeb ja tajub. Ehk kuidas teatud inimgrupp organisatsiooni saadetud sõnumeid enda jaoks mõistetavaks teeb ja oma mällu talletab või unustab. Identiteet on seevastu organisatsiooni ideaalpilt enesest ? soovitud tähendus. Seega asub identiteet sõnumi saatja ehk organisatsiooni poolel.
    Imago on vastuvõtvate sihtgruppide tõlgendus organisatsiooni või kaubamärgi identiteedist, mida mõjutavad lisaks veel mitmed muud tegurid ? nn müra ehk erinevad signaalid väljastpoolt organisatsiooni: näiteks massimeediast, konkurentidelt või kuulujuttudest tänaval.
    Identiteet on brändi strateegia üks kesksemaid elemente. Ta peab ühtaegu olema nii stabiilne ja püsiv kui ka arenev ja muutuv. Brändi strateegia olemasolust uhkes kaustas ei ole mingit kasu, kui kaubamärgi tegelikkus oleneb eelkõige suvalistest faktoritest, nagu peadirektori tujud või hetketrendi pimesi järgimine. Strateegia koostamine on vaid jäämäe veepealne osa. Suurem töö on omaksvõetud põhimõtete järgimine ning tasakaalu leidmine järjepidevuse ja turu muutustest tingitud arengu vahel. Selle põhimõtte eiramine toob kaasa ka raskused brändi arendamisel, tarbija eksitamise ning kindlasti majandusliku kahju, kuigi seda on suhteliselt raske mõõta.
    Autor: Margit Keller
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Egle Heinsar: edukas Eesti algab vaesteta ühiskonnast – 220 eurot kuus kõige haavatavamatele
Tõeliselt edukas riik saame olla alles siis, kui meil pole vaeseid. Kui me ei jõua teha tervet kodanikupalka, tehkem sellest veerandki – kõige haavatavamale ühiskonnakihile, kirjutab sotsiaaldemokraat Egle Heinsar arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Tõeliselt edukas riik saame olla alles siis, kui meil pole vaeseid. Kui me ei jõua teha tervet kodanikupalka, tehkem sellest veerandki – kõige haavatavamale ühiskonnakihile, kirjutab sotsiaaldemokraat Egle Heinsar arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
HansaMatrix saab üle 2 miljoni müügimahtu juurde
Läti tehnoloogiafirma HansaMatrixi sidusettevõte Lightspace Technologies sõlmis 2,2 miljoni euro suuruse lepingu multifokaalse AR-peakomplekti tarnimiseks 2022. aastal, selgub börsiteatest.
Läti tehnoloogiafirma HansaMatrixi sidusettevõte Lightspace Technologies sõlmis 2,2 miljoni euro suuruse lepingu multifokaalse AR-peakomplekti tarnimiseks 2022. aastal, selgub börsiteatest.
Kinnisvarabüroo: novembris olid Tallinna korteriturul rekordilised nii hind kui tehingute koguarv
Novembris Tallinnas müüdud korterite keskmine ruutmeetri hind tõusis rekordilise 2452 euroni, mis on 3% võrra suurem oktoobriga võrreldes. Kokku müüdi Tallinnas 1098 korterit, mis on viimase 15 aasta suurim tehingute arv, teatas kinnisvarabüroo 1Partner pressiteate vahendusel.
Novembris Tallinnas müüdud korterite keskmine ruutmeetri hind tõusis rekordilise 2452 euroni, mis on 3% võrra suurem oktoobriga võrreldes. Kokku müüdi Tallinnas 1098 korterit, mis on viimase 15 aasta suurim tehingute arv, teatas kinnisvarabüroo 1Partner pressiteate vahendusel.
Veho omandas Mercedes-Benzi sõidukite müüja Lätis
Läti konkurentsiamet andis automüüjale Veho õiguse omandada Mercedes-Benzi sõidukite müüja Lätis Domenikssi, teatas ettevõte pressiteate vahendusel.
Läti konkurentsiamet andis automüüjale Veho õiguse omandada Mercedes-Benzi sõidukite müüja Lätis Domenikssi, teatas ettevõte pressiteate vahendusel.