Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Tallinn suunab miljoneid kroone enesereklaamiks
Tallinna abilinnapea Ivar Virkuse eestvedamisel loodava ning pealinna reklaamima hakkava ettevõtlusameti 47 töötaja palgad ületavad mitme miljoni võrra Virkusele seni allunud kolme ameti üldkulusid kokku, kirjutab Postimees.
Üldse on Tallinna 2001. aasta eelarve kavas tuleval aastal tööd alustava ettevõtlusameti jaoks üldvalitsemiskuludena ette nähtud 23,3 miljonit krooni, seni Virkusele alluvate hinna- ja konkurentsiameti, linnamajandusameti ja turismiameti üldvalitsemiskulud kokku on tänavuses eelarves aga vaid 8,2 miljonit krooni.
Kolme ameti peale on kokku 43,5 ametikohta, töötasuks on selleks tänavu ette nähtud ligi 3,7 miljonit krooni. Ettevõtlusameti esialgne kava nägi 47 töötaja palkade maksmiseks ette ligi 10 miljonit krooni, mis oleks keskmiseks brutopalgaks teinud umbes 15 000 krooni.
Uue plaani kohaselt ulatuks ettevõtlusameti töötajate keskmine palk umbes 10 500 kroonini.
Ettevõtlusametis töötama hakkava marketingidirektori Kairi Teniste sõnul on tuleva aasta eelarveprojektis linna marketingi kuludena ette nähtud ligi kuus miljonit krooni. Selle raha eest kavatseb linn muu hulgas osaleda messidel, lasta teha reklaamivaid trükiseid, riputada internetti ettevõtjatele ja investoritele loodud spetsiaalne kodulehekülg.