Jaanuari lõpus oli Hansapangal ja Ühispangal kokku 268 000 internetipanga klienti. See on muljetavaldav, kui arvestada, et Emori andmeil kuulub Interneti kasutajate hulka 31 protsenti Eesti 15?74 aastastest elanikest, kirjutab Eesti Päevaleht tänases juhtkirjas.
Valitsusele peaks see olema märgiks, et võrgu kaudu pakutavate avalike teenuste laiema juurutamisega saab hulga raha kokku hoida. Seda enam, et pangad on võrgukasutajate harimisel teinud ära suure töö.
Veel praegugi näeb maksuamet parema meelega, et deklaratsioonid saabuvad pankade kaudu, sest maksuameti enda serverid ei pruugi järsule koormuse tõusule tõrgeteta vastu pidada.
Interneti levik Eestis on tõesti olnud väga kiire, kuid see on olnud pigem altpoolt juhitud revolutsioon, mis iseenesest on taganud muutuste parima tempo.
Seotud lood
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.