• OMX Baltic0,2%293,38
  • OMX Riga−0,13%909,68
  • OMX Tallinn−0,03%1 961,79
  • OMX Vilnius0,12%1 229,18
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,08%9 235,4
  • Nikkei 225−0,57%45 045,81
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%97,83
  • OMX Baltic0,2%293,38
  • OMX Riga−0,13%909,68
  • OMX Tallinn−0,03%1 961,79
  • OMX Vilnius0,12%1 229,18
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,08%9 235,4
  • Nikkei 225−0,57%45 045,81
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%97,83
  • 16.04.01, 13:11
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Venemaa raudteereformi kava viibib

1. aprilliks pidi Venemaal valmima raudteemonopoli reformikava aastateks 2001?2004. Läinud nädalal otsustas valitsus kava valmimise tähtaega pikendada, edastab AFP.
Raudtee on viimane loomulik monopol, mis on Venemaal jäänud ministeeriumi juhtida. Haldusalas on 81 000 kilomeetrit raudteid ning üleriiklik nafta-, gaasi, metalli- ja söetransport. Viimaste aastate rahanappus on raudteede seisukorda oluliselt halvendanud.
Ministeeriumi ekspertide hinnangul on investeerimisvajadus 760 miljardit rubla ehk 27 miljardit dollarit. Reform on tarvilik erakapitali kaasamiseks.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele