• OMX Baltic−0,33%301,29
  • OMX Riga0,02%893,52
  • OMX Tallinn0,56%2 081,11
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,62
  • S&P 500−0,11%6 198,01
  • DOW 300,91%44 494,94
  • Nasdaq −0,82%20 202,89
  • FTSE 1000,28%8 785,33
  • Nikkei 225−1,24%39 986,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,65
  • OMX Baltic−0,33%301,29
  • OMX Riga0,02%893,52
  • OMX Tallinn0,56%2 081,11
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,62
  • S&P 500−0,11%6 198,01
  • DOW 300,91%44 494,94
  • Nasdaq −0,82%20 202,89
  • FTSE 1000,28%8 785,33
  • Nikkei 225−1,24%39 986,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,65
  • 30.04.01, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Konkurents torgib tagant

Konkurent tuleb turule analoogse toote, teenusega või võistleb teiega konkursil, mille võidus olite enne konkurendi osavõtust teadasaamist kindel. Kas see ei torgi teid?
Ilmselt torgib, kui tegemist on Konkurendiga.
Konkurents on senikaua hea, kuni me selles edukalt hakkama saame, ütles Juhtimises kliendihaldusest kirjutav Jarmo Lehtinen eelmisel Bürootöö konverentsil. ?Alati, kui sa konkursil ei võida, oleks tegemist nagu alatu konkurentsiga,? sõnas Merko Ehituse ehitusdirektor Ott Kikkas Juhtimise vestlusringis.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Need laused iseloomustavad hästi üldist suhtumist konkurentsi.
Mida siis teha, et konkurentsis edukalt hakkama saada?
Ikka tegutseda. Pakkuda konkurendist paremat toodet, teenust või esitada konkursil parimaid tingimusi. Lihtne öelda, raske teha.
Kõige lihtsam on konkurente üldse mitte tähele panna, jätkata samamoodi ja loota, et oleme kliendi jaoks ainsad. Mis viga oleks, kui konkurente üldse poleks...
Paraku käib enamikus tööstusharudes tugev võitlus klientide raha pärast ning nagu Juhtimise vestlusringis osalejad tunnistasid, tuleb sageli ette ka alatut konkurentsi.
Kuidas siis karmis konkurentsis ikkagi tegutseda? Milliseid eeliseid ning millises koguses tuleks omada? Need on küsimused, millele peab iga juht ise vastuse leidma.
Et uusi või vanu konkureerimise võimalusi kergem avastada oleks, pakub seekordne Juhtimine nii või naapidi konkurentsiga seotud mõtteid, nõuandeid ja ettevõtjate kogemusi.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 15 p 6 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele