Bussifirma Viljandi ATP ei jõudnud uueks aastaks muretseda uusi busse ja saab seetõttu maakonnaliinide teenindamiseks riigilt vähem toetust, kirjutab Sakala.
'Busside müüjaga tekkisid probleemid ja seetõttu on meil praegu seitse maakonnaliinidel sõitvat bussi vanemad kui 15 aastat,' nentis aktsiaseltsi Viljandi ATP juhataja Ady Anijärv.
Selleks ajaks, kui Viljandi ATP liisingufirmaga kokkuleppele jõudis, oli busside hankija firma välja valitud sõidukid juba maha müünud ja uusi tuleb oodata jaanuari lõpuni. 'Hiljemalt 1. veebruaril lähevad uued bussid liinile,' lubas Anijärv.
Bussifirmadega liinilepingu sõlminud Viljandi maavanem Helir-Valdor Seeder hoiatas Viljandi ATPd, et kui too märtsiks kõiki lepingus võetud kohustusi ei täida, lõpetatakse temaga leping ühe paketi osas. Uute busside saabumiseni saab firma iga puuduva bussi eest 2000 krooni vähem riiklikku dotatsiooni.
Viljandimaa liinidel sõidab uuest aastast kolm firmat, lisaks Viljandi ATP-le veel Devori Reisid ja Taisto.
Seotud lood
Keskpankade kullareservid
on jõuliselt kasvamas, millele on peamiselt kaasa aidanud arenevate riikide ostud, aga ka mitmed Ida-Euroopa riigid. Eesti Pank on nii kullareservide mahu kui ka osakaalu poolest maailmas viimaste seas, selgub Maailma Kullanõukogu (WGC) andmetest.