Tänapäeval täheldatakse popkultuuri üha kasvavat mõju tootjatele ja tarbijatele, suunates nende käitumist ja väärtushinnanguid. ?Sissejuhatus populaarkultuuri teooriatesse? kuulub lääne filosoofia ja ühiskonnateaduste võtmetekstide hulka. Postmodernismi olemust lahatakse läbi arhitektuuri, kino, tv, reklaami ja popmuusika. Enam ei müüda toodet tarbijale lihtsalt ja sirgjooneliselt, selle väärtusele toetudes, ükskõik millist visuaalset stiili ning vigurvõtteid selle juures kasudes. Postmodernistlikku reklaami huvitavad pigem reklaami kultuurilised kuvandid kui omadused, mis reklaamitaval tootel välismaailmas olla võivad. Reklaamide stiilne välimus, vaimukad tsitaadid popkultuurist ja kunstist, omaette tillukesed jutustused, huvi asjade pealispinna vastu, reklaami enda kulul visatud naljad, reklaamide kui meediakonstruktsioonide eneseteadlik tunnistamine ning jultunud komme minevikku pisut kohendatuna uuesti käiku lasta ? kõik see viitab postmodernismi tärkamisele telereklaamides.
Seotud lood

11% intressimäär ja kord kvartalis väljamakse: võlakirju saab märkida kuni 22. maini