• OMX Baltic−0,33%301,29
  • OMX Riga0,02%893,52
  • OMX Tallinn0,56%2 081,11
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,62
  • S&P 5000,00%6 204,95
  • DOW 300,00%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,29%8 735,81
  • Nikkei 225−1,24%39 986,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,6
  • OMX Baltic−0,33%301,29
  • OMX Riga0,02%893,52
  • OMX Tallinn0,56%2 081,11
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,62
  • S&P 5000,00%6 204,95
  • DOW 300,00%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,29%8 735,81
  • Nikkei 225−1,24%39 986,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,6
  • 02.04.02, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Postmodernismi osakaal kasvab

Tänapäeval täheldatakse popkultuuri üha kasvavat mõju tootjatele ja tarbijatele, suunates nende käitumist ja väärtushinnanguid. ?Sissejuhatus populaarkultuuri teooriatesse? kuulub lääne filosoofia ja ühiskonnateaduste võtmetekstide hulka. Postmodernismi olemust lahatakse läbi arhitektuuri, kino, tv, reklaami ja popmuusika. Enam ei müüda toodet tarbijale lihtsalt ja sirgjooneliselt, selle väärtusele toetudes, ükskõik millist visuaalset stiili ning vigurvõtteid selle juures kasudes. Postmodernistlikku reklaami huvitavad pigem reklaami kultuurilised kuvandid kui omadused, mis reklaamitaval tootel välismaailmas olla võivad. Reklaamide stiilne välimus, vaimukad tsitaadid popkultuurist ja kunstist, omaette tillukesed jutustused, huvi asjade pealispinna vastu, reklaami enda kulul visatud naljad, reklaamide kui meediakonstruktsioonide eneseteadlik tunnistamine ning jultunud komme minevikku pisut kohendatuna uuesti käiku lasta ? kõik see viitab postmodernismi tärkamisele telereklaamides.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 15 p 17 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele