Elektriarvesti näitude teatajad ummistasid eile täielikult ligipääsu Eesti Energiale telefoni ja hanza.net?i vahendusel, mistõttu soovitab energiafirma saata oma näidud pigem kirja või e-posti teel, kirjutab Postimees.
Telefoni abil harjumuspäraselt Eesti Energiale oma arvesti näite öelda püüdnud elektritarbijad pidid eile sarnaselt esmaspäevaga leppima pidevalt telefoni kinnise tooniga ning vaid kannatlikumatel katsetajatel õnnestus pärast pikemaid ponnistusi klienditelefonini läbi murda.
?Kahjuks ei pidanud meie telefonikeskuse hotline-süsteem suurele koormusele vastu ehk kõneootele kliente ei saanud panna,? möönis Eesti Energia Teeninduse meediasuhete juht Margit Mikk-Sokk. ?Kolmapäevaks peaks olukord paranema.?
Ka Hansapanga internetipanga kaudu oli pääs Eesti Energiani eile ja üleeile peaaegu võimatu, eilseks oli vaid 3263 klienti suutnud oma näitudega energiafirmani läbi murda.
Eesti Energia Teeninduse turundusdirektori Jaanus Arukaevu sõnul oli selle põhjuseks ülisuur koormus, sest internetipanga kliendid püüdsid korraga e-maksuameti, EMT ja Eesti Energiaga ühendust võtta.
?Kliendi tuvastamise süsteem jooksis kokku,? nentis Aruakevu. ?Ju siis pole kohalikud IT-süsteemid veel massikampaaniateks valmis. Loodame, et olukord juba kolmapäevaks laheneb.?