?Kui möödunud aastal vajas kohendamist umbes 20 protsenti autode amortisaatoritest, siis tänavu on see arv juba 40 ringis,? tunnistas ASi Automeister juhataja Vambola Tõnissoo.
?Kampaania lõpus teeme juba konkreetsemaid järeldusi võrreldes eelmise aastaga ja need andmed võivad kujuneda päris huvitavaks,? lausus Tõnissoo, kelle sõnul panevad testijad kirja iga auto margi, väljalaskeaasta, läbisõidu ning muu sellise.
Lisaks amortisaatorite kontrollile on Automeistri spetsialistidel esimest korda Eesti testkampaaniate ajaloos kasutusel endoskoop ? pika ja peene vooliku otsas olev valgusti ning kaamera.
Arstid kontrollivad sellega inimese organeid, autospetsialistid aga summuti korrasolekut.
?Summuti hakkab roostetama seest väljapoole, mis tähendab, et kui rooste muutub palja silmaga nähtavaks, on juba hilja,? lausus Tõnissoo. Senine kontroll on näidanud, et paljude autode summutitel on seest vill paigast ära, see ei summuta enam müra nii hästi ja suurendab kütusekulu.
Tõnissoo sõnul kontrollivad nad ka akusid ja rehvide rõhku. Paljudel puhkudel on rehvid vale rõhuga, mis omakorda mõjutab auto juhitavust ja kütusekulu.
Seotud lood

11% intressimäär ja kord kvartalis väljamakse: võlakirju saab märkida kuni 22. maini