Märtsis oli debüteerijaid mitu, kuid midagi väga tõsist massiliselt levima ei hakanud. Kuigi ka Eesti firmades oli uute viiruste laastamisjuhtumeid, on enamik kasutajaid juba teadlikud, et kahtlase lisandiga e-kirjades ei maksa kaasa tulnud faili käivitama hakata.
Üks klassikalistest ussviirustest oli märtsi keskel Zircon, mille lihtne viirusefail asus programmifailina kirja, mille teema oli Important-lisandis. Lisandis olnud patch.exe ei üritanudki end maskeerida, ainult väga kogenematu arvutikasutaja võis seetõttu hakata teda käivitama. Olulist kahju viirus ei teinud, levitas end e-aadressidele nagu ussviirused ikka.
Märsti lõpus interneti teel vohama pääsenud viirus MyLife aga on isikupärasem ja ohtlikum. Scr-lõpuga lisand näib olevat ekraanisäästja, kuid tegelikult on see pakitud viirusefail, mis näitab ekraanil Bill Clintoni karikatuuri, kui kasutaja lisandi käivitab. Lisaks Outlooki aadressiraamatus leiduvatele aadressidele saadab viirus end failina ka kõigile MSN Messengeri suhtlustarkvara nimekirjas olevatele kasutajatele. McAfee nimetab viiruse riskitaset keskmiseks. Ohtlik on viiruse juures lisaks enda masslevitamisele see, et kui arvutikell saab 8:00, kustutab pahategija kõvakettalt paljud olulised failid.
Kaspersky Labi andmetel oli märtsis üle poole viirusejuhtumitest seotud ussiga Klez, järgnes Badtrans. Esikümnes oli tervelt kaheksa ussviirust, mis levisid internetis põhiliselt e-posti teel. Andrus Koka Baltic Computer Systemsist ütles, et ka Eestis oli Klezi viirus 6. märtsil aktiveerudes laastamistööd teinud, hävitades kümnetes kohtades failide sisu juhuslike sümbolitega ülekirjutamise teel. Paar uut ussi, nagu MyLife ja Gibe, olid märtsis Koka sõnul maailmas ringi kolamas, kuid Eestis nende kohta massilise nakatumise teateid pole.
Müügitulemused olid antiviirusetootjatel märtsis tagasihoidlikumad kui tavaliselt. Kuid kõik müüjad on juba täheldanud aprilli algul toimunud elavnemist. Tiit Sokolov Stallionist, mille tulemus veebruaris oli eriti hea (üle 1100 litsentsi), põhjendab märtsi kehva tulemust müügi asemel koolitusprojektidele keskendumisega. Selle tulemusi loodab Sokolov näha järgnevatel kuudel.