• OMX Baltic−0,16%302,6
  • OMX Riga−0,03%869,17
  • OMX Tallinn−0,11%1 992,76
  • OMX Vilnius0,87%1 206,13
  • S&P 500−0,07%5 659,91
  • DOW 30−0,29%41 249,38
  • Nasdaq 0,00%17 928,92
  • FTSE 1000,4%8 589,44
  • Nikkei 2250,38%37 644,26
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%89,9
  • OMX Baltic−0,16%302,6
  • OMX Riga−0,03%869,17
  • OMX Tallinn−0,11%1 992,76
  • OMX Vilnius0,87%1 206,13
  • S&P 500−0,07%5 659,91
  • DOW 30−0,29%41 249,38
  • Nasdaq 0,00%17 928,92
  • FTSE 1000,4%8 589,44
  • Nikkei 2250,38%37 644,26
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%89,9
  • 04.07.02, 17:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Pileti-, parkimis- ja taksokontrolli hakkab teostama Falck Eesti AS

Tallinna ühistranspordi piletikontrolli, parkimisnõuete ja taksoveoeeskirjade täitmise kontrollteenuse konkursi võitis AS Falck Eesti.
Konkursil osalenud teise pakkuja AS Merkturv poolt tehtud pakkumus ei vastanud linnvalitsuse pressiteate kinnitusel riigihanke tingimustele. Tallinna abilinnapea Toivo Ninnase sõnul oli üheks riigihanke tingimuseks, et pakkuja kolme viimase majandusaasta tulemus peab olema kasumis. 'OÜ Merkturv ei vastanud sellele kriteeriumile, mistõttu otsustas riigihanke komisjon ettevõte poolt tehtud pakkumist mitte kvalifitseerida. Samuti ei ole Merkturv ASil olemas nõutud kvaliteedi ja sisekontrolli süsteemi, mis tagaks linna huvide igakülgse kaitse,' ütles Ninnas.
Kontrollifunktsioonide sisseostmise eesmärgiks on efektiivsuse tõstmine ja piletitulu suurendamine. Linn vabaneb seeläbi operaatori kohustustest kontrollimisel, samuti sisekontrolli üleannetest mainitud valdkonnas, kontrolöride koolitusest ning nende varustamisest eririietuse ja -vahenditega. Väheneks ka linnametnike arv ja eelarvelised kulutused nende ülalpidamiseks.
Toivo Ninnase sõnul peab konkursi võitja pakkuma soodsamat hinda, võrrelduna tänaste kulutustega kontrolöridele ühistranspordis ja parkimises. 'Eraettevõttel on võimalik pakkuda paremat hinda, ühendades kontrollteenistuste juhtimisstruktuurid ning rakendades paindlikumat palgakorraldust. Üheks linnapoolseks tingimuseks on, et pakkuja kohustub tööle võtma vähemalt 75 protsenti senistest ühistranspordi ja parkimise kontrolöridest,' ütles Ninnas.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele