Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Ösel Foodsi müüs üheksa kuuga kaks korda rohkem mahla
Ösel Foodsi 9 kuu käive oli 121,2 milj krooni, mis on 40 mln krooni rohkem kui eelmisel aastal samal perioodil.
Mahla käive sel aastal 54,1 milj krooni, eelmisel aastal kujunes mahla käibeks aga 25,5 miljonit krooni. Eksportkäive oli kokku 13,9 milj krooni. peamised eksportturud on Läti ja Leedu.
Mahlatootja 9 kuu kasum oli 13,3 milj krooni, sealjuures 2001.aasta kasum oli 21,6 milj krooni (sellest enamuse moodustas Linnuse brandi müük Coca-Colale).
Suurima tõusu on teinud vesi (peamiselt Aura Spring), mida sel aastal on müüdud 8,3 milj krooni eest. 2001.aastal oli veekäive 2,2 milj krooni.
Parim uus tootegrupp on Aura ACE vitamiinijoogid, mida on alates turuletoomisest 2002.aasta märtsis müüdud 18,3 milj krooni eest.
Ösel Foodsi käibeprognoos selle aasta lõpuni on 155 milj krooni ja kasumiprognoos 15 milj krooni.