Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Gillette puhaskasum kasvas 20%
Uute toodete hea müügi ja kulude kokkuhoiu tõttu kasvas Gillette kasum kolmandas kvartalis 20% võrra, teatas kompanii oma majandusaruandes.
Müük ja turuosa kasvas Gillette <GR#US.G> uute kui ka vanade tootegruppide zhilettide, suuhooldusvahendite ja elektriliste raseerimisvahendite osas.
Ka ettevõtte toode Duracell hoidis esimest kohta maailmas leelispatareide turul.
Kvartali müük kasvas võrreldes aastataguse ajaga 2% ja küündis 2,17 mld dollarini (39 mld krooni).
Välisturgude müük ei avaldanud müügile olulist osa, kuna Euroopa ühisraha euro tugevus korvas Ladina-Ameerika ja mõnede arenevate turgude valuutade nõrkuse.
Tegevuskasum kasvas aastaga tänu kulude kokkuhoiule 10% ja puhaskasum 20%, küündides 354 mln dollarini (5,7 mld krooni) ehk 0,33 dollarini aktsia kohta.