Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
PM: OK portaal on müügis
Peale Delfi portaali on müügis ka üks populaarsemaid interneti jututubasid OK, mille eest omanikud loodavad Postimehe andmeil saada paar miljonit krooni.
«Me tahame keskenduda sellele, mida teha tahame,» ütles jututoa üks loojatest Kaupo Kalda. «Meie eesmärk ei ole suure massiivi üleval hoidmine, vaid kvaliteetsete veebikülgede tegemine.» OK kuulub hetkel kümne Eesti populaarsema veebisaidi hulka.
Kalda sõnul teenib OK praegu iseeneslikult reklaamist umbes 300 000 krooni aastas, ilma et keegi temaga otseselt tegeleks. See on tema hinnangul hea alus suurema kasumiga veebisaidi arendamiseks.
«Igapäevaseid kulusid tal praktiliselt pole, on tarvis ainult serverit ja ühte inimest tööle, kes sisuga aeg-ajalt tegeleks, sest portaal loob ise läbi kasutajate endale sisu,» rääkis ta. Jututoal on umbes 20 000 lojaalset iganädalast kasutajat, mis võib Kalda sõnul olla hea alus SMS-põhise äri alustamiseks.
Postimehe andmeil on OK omanikud seda käinud pakkumas mitmetele Eestis interneti alal tegutsevatele firmadele. Ükski kolmest mobiilioperaatorist oma huvi OK vastu ei kinnitanud.
Delfi portaali marketingijuht Allan Sombri ütles, et OK ostmiseks peaks olema kindel visioon või eesmärk, kuidas teda arendada. Samas ei usu ta, et OK kahemiljonilise hinna eest endale ostja leiaks.