Kahe kuu jooksul pärast numbriliikuvuse käivitumist on Elion kaotanud rohkem kui 3000 numbrit ning paarsada klienti.
Sideameti kodulehel olevate andmete järgi on kõige rohkem endale numbreid juurde saanud Uninet, ligi 1600. Teisel kohal on Via Tel rohkem kui 1100 numbriga, kirjutab Postimees.
Elion on teistelt operaatoritelt juurde saanud 200 numbrit. Kokku on operaatorit vahetanud 150-200 klienti, nende seas on ka suuri, mitmesaja numbriga firmasid.
Ekspress Hotline näiteks viis oma 200 numbrit Unineti võrku peamiselt soodsama hinna tõttu. Esmalt viis firma kõik oma väljuvad kõned Unineti võrku, nüüd hiljuti ka sissetulevad kõned.
Artikkel jätkub pärast reklaami
«Üldkokkuvõttes on operaatorivahetus andnud meile telekommunikatsioonikulude kokkuhoidu umbes neljandiku,» ütles infotelefoni Ekspress Hotline arendusdirektor Vahur Kukk.
Kuke sõnul on Ekspress Hotline uue operaatori kvaliteediga rahul ning see ei erine Elioni omast.
«Numbriliikuvus on alanud pigem paremini, kui me arvasime,» ütles Unineti teleteenuste direktor Ardi Aolaid. «Meile on tänaseks laekunud klientidelt soove rohkem kui 3000 numbri kohta, et need meie võrku tuua. Nendest on praeguseks üle kolitud natuke alla poole. Lähiajal näiteks loodame tuua oma kliendiks firma, kellel on tuhat numbrit.»
Elionilt on kliente ära tõmmanud ka teine telefonioperaator Via Tel. «Selge on see, et meie oleme hinna ja kvaliteedi suhtelt kõige paremad,» ütles Via Teli tegevdirektor Jaanus Kikas. «Elionist oleme umbes kolmandiku võrra odavam ja Uninetist kümnendiku võrra.»
Peale odavama hinna on klientide kaotuse teiseks põhjuseks Elioni ja EMT suutmatus piisavalt hästi koos teenuseid pakkuda ja müüa. Näiteks Uninet ja Radiolinja pakuvad firmadele võimalust saada kõigile töötajatele ühesugused laua- ja mobiilinumbrid ning müügitöö käib kahel firmal koos.