• OMX Baltic0,14%300,36
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,34%1 198,02
  • S&P 500−0,23%5 967,26
  • DOW 300,17%42 243,53
  • Nasdaq −0,6%19 429,27
  • FTSE 100−0,2%8 774,65
  • Nikkei 225−0,22%38 403,23
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,41
  • OMX Baltic0,14%300,36
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,34%1 198,02
  • S&P 500−0,23%5 967,26
  • DOW 300,17%42 243,53
  • Nasdaq −0,6%19 429,27
  • FTSE 100−0,2%8 774,65
  • Nikkei 225−0,22%38 403,23
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,41
  • 05.03.04, 07:59
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

EPL: Paldiskisse Baltimaade autokeskus

AS Tallinna Sadam soovib rajada Paldiskisse autode varustuskeskuse, kust uusi tehasest tulnud masinaid hakataks Baltimaadesse laiali vedama.
ASi Tallinna Sadam turundusdirektor Erik Sakkov ütles Eesti Päevalehele, et selline plaan on sadamal tõepoolest kavas. ?Paldiski on asukohalt ideaalne koht. Tekkinud on juba mitu huvilist, kelle käes on uute autode turuletoimetamise bisnis ning kes asjaga tegeleda võiksid,? ütles ta.
Sakkovi sõnul on huvi asja vastu tundnud kolm osapoolt, kellest saab nimetada kahte: OÜ Majato ning Soome logistikafirma John Nurminen, millel on esindus ka Eestis. ?Kolmanda osapoole nime ei saa ma kahjuks nimetada, sest tema pole meile andnud selleks nõusolekut,? märkis Sakkov.
OÜ Majato juhatuse liige Mart Kõpper ütles, et Paldiskisse kavandatava autode varustuskeskuse projekti vastu on ettevõttel huvi olemas. ?Projekti sisu seisneb lühidalt selles, et meie hoiustada ning ette valmistada oleksid need masinad, mis sadamast Eestisse tulevad,? ütles Kõpper. ?See on autoärist täiesti eraldiseisev tegevus. Meie eesmärk on suhteliselt konkreetne ? tahame projekti tööle saada selle aasta 1. oktoobriks. Selleks ajaks on meil loodetavasti kasutada laoplats 1200 masinale ning hoone, kus toimub autode ettevalmistus, pesu ning lisavarustuse paigaldamine,? selgitas Kõpper.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Samas on Majatol kavas suunata masinaid peale Eesti ka Lätti ja Leetu.
Päevalehe andmetel soovib Tallinna Sadam autode transiidikeskuse üle lüüa Soome Hanko sadamalt, kust praegu Baltimaid uute masinatega varustatakse.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 27 p 10 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele