• OMX Baltic−0,29%301,41
  • OMX Riga0,11%894,38
  • OMX Tallinn−0,09%2 067,57
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,72
  • S&P 5000,00%6 204,95
  • DOW 300,00%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,29%8 735,71
  • Nikkei 225−1,24%39 986,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,65
  • OMX Baltic−0,29%301,41
  • OMX Riga0,11%894,38
  • OMX Tallinn−0,09%2 067,57
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,72
  • S&P 5000,00%6 204,95
  • DOW 300,00%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,29%8 735,71
  • Nikkei 225−1,24%39 986,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,65
  • 26.08.04, 09:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

EPL: Tallinna Sadama ja Saaremaa Laevakompanii ühisfirmat ei tule

Eesti Päevalehe andmetel kavatseb Atonen täna pärast valitsuskabineti istungit teatavaks teha, et ei nõustu Tallinna Sadama ja SLK ühisfirma loomisega.
Majandus- ja kommunikatsiooniminister Meelis Atonen teeb täna praegusele saarte liinide operaatorile Saaremaa Laevakompaniile (SLK) ettepaneku 1. oktoobrini kehtiva lepingu pikendamiseks kahe aasta võrra. Eesti Päevalehe andmetel on majandusministeeriumil koguni plaan, mille järgi saab SLKd sundida jätkama tingimustel, kus dotatsioonid märkimisväärselt ei tõuse. Dotatsioon saab tõusta vaid objektiivsetel põhjustel ? näiteks kütusehindade tõusu tõttu.
Majandusministeerium saatis ülemöödunud nädalal SLK-le kirja, milles küsis, mis tingimustel on ettevõte valmis lepingut saarte liinidel pikendama. See oli ministeeriumi dialoogi algus SLKga, mis peaks viima lepingu pikendamiseni.
Tallinna Sadam ja SLK saavutasid ülemöödunud nädalal kokkuleppe luua 400 miljoni kroonise aktsiakapitaliga ühisfirma, kus osalus jaotuks pooleks. Kokkuleppe kohaselt paneks riik ettevõttesse Tallinna Sadama kaudu 200 miljonit krooni, mille eest ühisfirma omandab praegu saarte liinidel sõitvad renditud laevad. Mida SLK ettevõttesse aga panustab, pole selge ja see ministrit häiribki. SLK on varem öelnud, et kokkulepe Tallinna Sadamaga ei tule uuesti arutamisele.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kuna riigifirma Tallinna Sadam sõlmis SLKga riigile kahjulikel tingimustel ühisfirma loomise lepingu, kavatseb Atonen Eesti Päevalehe andmetel peagi ka sadama juhtkonna vaibale kutsuda.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 15 p 17 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele