• OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,00%6 198,01
  • DOW 300,00%44 494,94
  • Nasdaq −0,82%20 202,89
  • FTSE 100−0,2%8 767,74
  • Nikkei 225−0,56%39 762,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,76
  • OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,00%6 198,01
  • DOW 300,00%44 494,94
  • Nasdaq −0,82%20 202,89
  • FTSE 100−0,2%8 767,74
  • Nikkei 225−0,56%39 762,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,76
  • 02.09.04, 10:17
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Statistikaamet: kaubandusettevõtete käibe kasv jätkus

2004. aasta II kvartalis oli kaubandusettevõtete realiseerimise netokäive eelmise aasta sama kvartaliga võrreldes 16% suurem, teatas Statistikaamet.
2004. aasta II kvartalis oli kaubandusettevõtete realiseerimise netokäive 37,3 miljardit krooni ja kulud 35,6 miljardit krooni. Kaubandusettevõtete kogukasum oli 1,7 miljardit krooni ja puhas lisandväärtus 3,8 miljardit krooni. Kogukasumi osatähtsus realiseerimise netokäibes oli 4,5%, kaupade juurdehindlus 20%. Kvartali lõpus olid kaubandusettevõtete kaubavarud 15,1 miljardit krooni, kvartali algusega võrreldes suurenesid need 0,9 miljardi krooni võrra. Kaubavarude müügiaeg oli 38 päeva.
Sõiduki- ja hulgikaubandusettevõtted müüsid II kvartalis kaupa hulgi 23,4 miljardi krooni eest. 17% kaupade hulgimüügist andsid sõidukikaubandusettevõtted, 34% kütuse, metallide, ehitusmaterjali, keemiatoodete ja jäätmete, 17% toidukaupade, jookide ja tubakatoodete ning 32% muud hulgimüügiettevõtted. Kaupade hulgimüük suurenes 2003. aasta II kvartaliga võrreldes 4,0 miljardit krooni ehk 21%. Enim mõjutas kaupade hulgimüügi kasvu kütuse, metallide, ehitusmaterjali, keemiatoodete ja jäätmete hulgimüügi suurenemine.
Sõiduki- ja jaekaubandusettevõtted müüsid II kvartalis kaupa jae 9,9 miljardi krooni eest. Kaupade jaemüük suurenes 2003. aasta II kvartaliga võrreldes 1,5 miljardit krooni, mis on püsivhindades 15% enam. Kaupade jaemüügist andsid spetsialiseerimata toidukaupade kauplused 41%, sõidukikaubandusettevõtted 21% ning muud jaekaubandusettevõtted 38%. Enim mõjutas kaupade jaemüügi kasvu spetsialiseerimata toidukaupade kaupluste jaemüügi kasv.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 14 p 16 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele